Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

I can do it....

2009.09.22. 21:28 :: SUNflower

Hmmm hát igen... elvileg megálmodni és megvalósítani. Én már annyiszor elhatároztam magam, hogy azt már összeszámolni sem tudnám. És minden egyes elhatározásom kudarba fulladt.... Persze ezek után nem állok valami pozitívan magamhoz, giszen sejt-em, hogy nem lesz vmi eredményes....

 

Sok mindenkinek sok minden bejött már! Nekem valahogy nem jön össze.

Vissza kell emlékeznem!

Amikor életemben először és HANGSÚLYOZOM HOGY NEM UTOLJÁRA!!!! Tetemes mennyiségű súlytól szabadultam meg, az gimis másodikos koromban volt. Áprilistól elkezdtünk futni a legjobb barátnőmmel és egy héten legalább kétszer, aztán háromszor megtettünk egy jó nagy távot (cirka 40 perc). Aztán nekem megtetszett a dolog és idővel már akkor is mentem, amikor a bartánőm nem jött... Hát így sikerült 6-8 kilótól megszabadulnom. Akkor voltam 57kg! Milyen szép is volt! Soha nem felejtem el azt a mondatot, amikor a nagymamám megjegyezte, hogy "Drágám, most már remélem nem fogysz többet!". Ebben az időszakban az evésemre is odafigyeltem és valójában nem is rövid időszak volt ez, hiszen augusztus végén méredszkedtem és értem el az 57-et.

Nah, most akkor mi a fákk legyen??? Próbáljak figyelni? Hiszen az általában nem jön be, mert elkap aZINGER és akkor eszem. Vagy diétázzak csodamódszerrel?? Áhh... 2-3 napnál nem bírom tovább... Hmmm nem tudom....

Azt hiszem a hétvégén tartok egy alapos önvizsgálatot! DE TÉNYLEG! És hétfőre kitalálok valamit. Holnap tartok egy gyümölcsnapot, mert KELL!!!! 

Már az is eszembe jutott, hogy elkezdem a 90 naposat újból... (viccvolt!)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr811400502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jabba Light 2009.09.23. 13:36:35

figyelni kell mindenképp. meg tudod csinálni! a csodákat pedig felejtsd el. igazából lehet ide-oda maszatolni, de minden diéta csak egyféleképpen működik: odafigyelés a szervezetedre és a kajálásra, helyes, egészséges táplálkozás, sok mozgás. ennél nagyobb csodát sajna nem lehet mondani.

ami megkönnyítheti a dolgot, ha vannak céljaid, vágyaid, kedves de rosszul áll ruhadaarabjait, vagy ha pl. a sérelmeidet, fájdalmaidat is észben tudod tartani, és elhatározod, hogy neked az nem kell többé. pl: beszólások, elszalasztott szerelmek, irigység, önundor stb. ezek nem jó érzések, és jobb lenne elfelejteni őket, nem? ez elvileg elég motiváció, csak sokszor elvesztjük az eszünket, és aszondjuk, "na mindó".

Jabba Light 2009.09.23. 13:39:24

kedves, de rosszul áll ruhadaarabok, akarom mondani. inspiráció kell, na.

Jabba Light 2009.09.23. 14:35:57

rosszul álló, akarom mondani:)

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.09.23. 16:16:51

Esetleg valaki mással futsz, mint régen...

SUNflower 2009.09.23. 17:33:22

@NaP: @Jabba Light: Köszönöm a bíztatást! Igyekezni fogok. Csak mostanában nagyon sok dolgom van. Főleg a munkásemberré válásom óta. Így nehéz rendszert tenni az életemben (kötetlen a munkaidőm némileg) és hát egy egy fárasztó nap után kedvem sincsen lemenni a terembe... :( Ez a legrosszabb, mert tudom, hogy az nagyon sokat számítana.... Hááát... majd valamit kitalálok. Heti 3szor legalább el kellene mennem és több gyümölcsöt is kéne ennem, mert a nyárhoz épest most mínuszban vagyok már....

Jabba Light 2009.09.27. 10:54:51

én egyedül szeretek futni, akkor hallgatom az elektronikus zenéimet, mert a csajom nem tolerálja otthon. podcastokat is lehet közben hallgatni, vagy valami vicceset. esetleg nascha mckenna anyagát.
gondolkozhaatsz közben problémákon, megoldásokon, munkán, az új regényeden, vagy hogy hogy fogsz megoldani egy személyes konfliktust.
engem a reggeli futás kikapcsol, feltölt, és én még többet is szeretnék futni, mint heti 3, de vissza kell fognom magam a térdem miatt :(
ha neked nincs ilyen térdes problémá, javaslom, hogy te is kattanj rá a reggeli futásra :)

SUNflower 2009.09.27. 16:00:00

@Jabba Light: én is egyedül szeretek már jó ideje futni. Akkor nem kell beszélgetni (nem is nagyon tudok), nem kell máshoz alkalmazkodni stb.... De hogy ÉN REGGEL fussak, az kizárt! Nem tudom mi kellene ahhoz, hogy rávegyem erre magam. Nálam a reggelek nem teljesen a harmóniáról, inkább a kapkodásról és gyorsaságról szólnak. Szeretek utolsó percig aludni és hát abba nem féér bele a reggeli torna..... Egyszer azért ki fogom próbálni, de nem tudom mikor.... :)

Jabba Light 2009.09.28. 14:04:26

Nekem ez a nap csúcsa :) ilyenkor minden annyira rendben van! aztán egy frankó reggelivel jutalmazom magam, aztán egy jó tejes kvéval, és végül egy forró zuhannyal. és minden nagyon fasza. kár, hogy nem tudom minden nap.

Egyébként tényéleg van egy ilyen ellenállás az egész előtt, hogy á, inkább alszom, maj holnap. az néha nehéz ügy. de ha még nem vagyok magamnál, meg tudom oldani, hogy automatikusan kimenjek az erkélyre bemelegíteni, és akkor már cssak ott ébredek fel, a legjobb zenével a fülemben. és az nagyon jó. ha meg jön a "majd holnap bepótolom' effekt, akkor valahogy lenyomom magamban. most már tudom, hogy sokkal jobbb így kezdeni a napot, mint kapkodással meg utolsópillanatigalvással.

este mindezt nem tudom megoldani, akkor sokkal jobban érvnyesül a belső ellenállás, nemtom, ez miért van így. akkor inkább olvasok.

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.11.20. 18:39:30

Várjuk az újabb posztokat...
süti beállítások módosítása