Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Gyümölcsnap (13. nap)

2009.02.28. 08:11 :: SUNflower

Van pár dolog, aminek a betartásával próbálom növelni a fogyás hatékonyságát!

  1. Nem használok cukrot a teámba, helyette inkább pöttyözöm (ez ugye az édesítőszer, aminek az ízét egyenlőre egész jónak találom)
  2. Minden nap megiszom legalább 1,5 l folyadékot (tea vagy víz formájában)
  3. 18:00 után nem eszem (ez a legveszélyesebb és azt hiszem ebben leszek a legmegingathatóbb, ezért mindíg feljegyzem azt is mikor ettem utoljára aznap)
  4. 4 naponta gyümölcsnapot tartok
  5. egy héten minimum kétszer mozgok (alig várom, hogy ne legyen ekkora szél és végre futni is tudjak menni, mert azt szeretek nagyon, de a torkom és a hangom miatt nem merek még menni)
  • reggeli: 3,5 dl gyümölcsturmix (banán, mandarin, barack, alma, meggylével felöntve, de a felét eltettem du-ra!)
  • tízórai: 3 dl gyógytea mézzel (majoranna leforrázva, hogy az esti koncertre rendben legyen a hangom) és 2dl vízben feloldott kalciumos pezsgőtabletta
  • ebéd: egy negyed ananász (nem konzerv!!!) és kb 35 g sósmogyi
  • uzsi: 3 dl forró húsleves (csak lé + 1 sárgarépa) + 4 szem pici krumplispogi
  • vacsi: maradék gyümölcsturmix reggelről (kb 3 dl)
  • Utolsó étkezés időpontja: 17:00
  • mozgás: ma erre sajnos nincs energiám, még mindíg nem vagyok jól, inkább aludtam egyett délután mint tornáztam

 

 

 

5 komment

Címkék: gyümölcs mozgás táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr73970305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.02.28. 12:05:39

Hajrá, hajrá!!!
Megkérdezhetem, hogy milyen koncert? Illetve, hogy Te énekelsz? Hűű!
Milu

SUNflower 2009.02.28. 12:13:53

@Milu75: Szia! Hogyne kérdezhetnéd! Ne viccelj! :)
Igen, én éneklek illetve még 3-an, olykor 4en rajtam kívül, de szólóban, vagy duóban. Van egy kis énekegyüttesünk, akikkel szoktunk szerepelgetni. Ma pl Budakalászon leszünk a műviben és egy félórás musical koncertet csapunk! :)
Főleg musicalt, operettet (én azt annyira nem!), meg régi slágereket szoktunk énekelni, ha VOICE-ként lépünk színre, de én szoktam esküvőkön, keresztelön, stb-n a polgármesteri hivatalban is énekelni (nem itt Bp-en).
És képzeld! Május 8-án lesz egy egész estés koncertünk is.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.02.28. 12:58:53

@SUNflower: Nahát! Ez szuper! Akkor tényleg vigyázz, hogy mit eszel, nehogy összeess a színpadon az éhségtől. De komolyan!!!
Anno Én is énekeltem egy kórusban, de szólóban sosem mernék... Még egy dolog, amit csodálhatok benned!!! :)
Hajrá ma este, ügyes legyél!
Milu

SUNflower 2009.02.28. 13:18:12

@Milu75: Ok, vigyázni fogok!
Erre már én is gondoltam, hogy a gyümölcsnap ellenére ma különösen figyelnem kell, hogy mennyit eszem és mennyit iszom, nehogy rossz vége legyen a dolognak.

És hát ugye éhesen, idegesen nem is teljesít olyan jól az ember!

Majd holnap beszámolok milyen volt! :)