Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

6 után semmi (néha már 5 után sem...)

2009.04.29. 23:55 :: SUNflower

A mai napon megdöbbentő dolgot tapasztaltam. Amikor reggel ráálltam a mérlegre megvolt a hatosom. Ez boldogság most. A másik dolog pedig a követkző:

Már 2 hete nem eszem 6 után semmit. Úgy néz ki, ez egy nagyon jó módszer, szóval be is fogom tartani! Ma viszont nagyon sűrű napom volt és elfelejtettem vacsit vinni magammal a melóhelyre, pedig utána még volt millió dolgom. Hazafelé ennek örömére beugrottam a kínaiba és vettem fél adag tésztát meg husit. Tudom a tészta nem volt jó ötlet és a husi is be volt panírozva, de most az első számú tervem az IDŐZÍTÉS.

Nah, hát azt is szépen elcsesztem, mert mindez 1/2 8 körül volt már.... Ami a furcsaság, az az, hogy nem éreztem magam valami fényesen utána. Úgy éreztem sokat ettem (pedig hangsúlyozom fél adagot kértem!!). Teljesen elteltem... De tanultam ebből, nagyon ritkán csinálok majd ilyet. (Olyat nem mondok, hogy SOHA.) Szóval úgy tűnik, hogy a szervezetem hozzászokott arra, hogy ilyenkor már nem terhelem meg kajával. Holnap reggel tuti nem állok mérlegre és valami ultralájtos napot tervezek sok gyümölccsel, nagy levessel, ebédnél salival és natúr hússal... vagy valami ilyesmi. (ma vettem egy ananászt, és szerintem holnap jó helye lesz majd a pocakomban... :)

Hát mára ennyi!

 

Tsókesz

1 komment

Címkék: súly táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr451094808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.04.30. 19:14:57

Szerintem a vacsorád romlott volt, vagy eleve fogyasztásra alkalmatlan. A kínai kajáldákkal bánj óvatosan!
A tsókeszről jut eszembe! Tudtad, hogy kiskoromban a csipeszt picsesznek mondtam? :)

"P"
süti beállítások módosítása