Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

H+h

2011.03.12. 19:45 :: SUNflower

 azaz hányás hasmenés....

előző hetem ennek a két dolognak a jegyében telt.... gyakorlatilag a háztartási keksz és a ropi volt étkezéseim minden eleme... felemelő.... 

Emiatt viszont erőm sem volt nagyon, tehát edzeni nem edzettem.

Jövő héten kedd este térek vissza Bp-re, szerdán szempillákat tetetek fel, csütörtökön coaching vizsgára készülök, így legközelebb majd csak a jövő hét utáni héten megyek előre láthatóan. 

 A kajálásomra oda fogok figyelni. Az esti étkezésekre koncentrálok majd és a rendszerességre..... Ezen felül pedig a sport lesz a lételemem. Jövő héten kipróbálom a reggeli edzést és meglátjuk ,hogyan reagál a szervezetem rá... mert akkor még az is lehet, hogy egyszer egyszer reggeli edzést tarok majd.

Végülis ha 6ra odamegyek, futok fél órát, majd úszom negyed órát, akkor elméletileg beleférek a reggeli indulásba. Persze nem minden reggel csinálnám ezt, de hetente kétszer belefér. Nah, szerdán így kezdem a napot! :) Ez jó terv! És még a melóba is odaérek. :)

 

2 komment

Címkék: edzés life hányás mozgás hasmenés corvin táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr912734173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnLuise 2011.03.12. 22:20:39

szia!
Már nem tudtam mire vélni, hogy így eltűntél!
Hány kiló lettél, remélem, legalább ennyit profitáltál ebből a betegségből!

Én ma elkezdtem futni a szabadban újból. Itt a jó idő, kimentem, és nagyon jó volt, egy kör a szigeten!
Én még mindig 74 vagyok...nem akaródzik lejjebb menni...

SUNflower 2011.03.13. 21:51:13

Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor is eltűnök! :)

Még mindig 75 vagyok. Sőt most már nem mértem magam egy hete. Utoljára hétfőn, akkor pedig 75,2 voltam. Hmmmm.... ez még mindig súlyos szám.
Tök jó, hogy elkezdtél futni! Én is megyek majd. Nekem a sziget túl messze an, és szeretek este futni, oda meg nem megyek már 21:00kor! :)
Remélem a hónap során 73-ra ikerül végre letornázni a súlyokat, mert ez így most már nagyon nem okés! Az esti kajálások elhagyásával fogom csinálni, szóval stratégiám van. Mindig is ez volt a bajom. Az esti kajálás. Hiszen, az olyan isteni jó! :) Nah, szóval tartsunk ki, aztán majd meglátjuk hogyan tovább! Jó ha rugalmasak vagyunk! És hajlandóa módosítani! :)
süti beállítások módosítása