Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Egy kis visszaesés

2010.02.28. 13:47 :: SUNflower

Nos, igen, már elég rég nem jegyeztem be semmit a naplómba.... Hmmm... igen.... februűárban kissé elengedtem magam.... lejárt a Giller bérletem és nagyon, sőőt túlságosan is meg voltam elégedve az eredménnyel. Hm ennnek hatására vissza is kúszott egy kevés...

Eddig meg sem mertem mérni magam, de ma elérkezettnek láttam az időt, hogy kicsit gatyába rázzam az elképzeléseimet és a valóságot.... Meglepődtem! Féltem, hogy sokkal többet fog mutatni a mérleg! Sőt! Tényleg még attól is féltem, hogy az egész eredmény megsemmisül.... DE NEM! 

Ma reggel 72,2 kg voltam, ami nem olyan istenkirály, de ahhoz képest, ahogy az elmúlt időszakban viselkedtem.... hááát... nem rossz.

 

Tervem, hogy jövő héten egy visszafogott étrendben étkezzem. Aztán március második hetében csinálok egy olyan tisztító kúrát, amit még a Doktornő is csináltatott velem a kúra alatt. (joghurtnap - túrónap - joghurtnap - gyümölcs)

A március arról is fog szólni, hogy VÉGRE TÉNYLEG HATOSSAL KEZDŐDÖM MAJD!!!!

Nos, ennyit most erről az egészről. Holnap 3 napos tréningre megyek, ahol lesz kaja-pia dögivel... nah ilyenkor fogja vissza magát az ember....

Összességében azonban állítom, hogy az akupunktúra jó! Hatásos! És jót tesz. Persze szigorúbban is tarthattam volna a diétát, akkor hatásosabb lett volna még ennél is. Márciusan nekikezdek a második körnek. Csak kapjam már meg a fizum..... Áááááááá

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr571796915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SUNflower 2010.03.04. 18:30:45

@noemi009: Hát azt kétlem! Durván 5 kg lement, 1 meg visszajött? Ez nem jojó... ez nemfigyelés! :)

noemi009 2010.03.05. 11:47:50

Ja, azt hittem több, mivel a fenti mércét néztem. Majd mesélj, ha újból jársz akupunkturára. És gyógyulást!
süti beállítások módosítása