Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Látvány...

2011.08.05. 13:18 :: SUNflower

Az úgy volt, hogy láttam magam pár fényképen és a balatoni nyaraláson kicsit elhagytam magam... :/

Nem tetszett a látvány.. nagyon nem. Rá kellett jönnöm, hogy kicsit torz a testtudatom. Belülről még mindig az gondolom, hogy 10 kg-mail kevesebb vagyok és szörnyű a felismerés, amikor a fotók ennek ellenkezőjéről tanúskodnak. Ilyenkor mindig bepörgök és azonnal meg akarok szabadulni a rámrakódott feleslegtől, de persze tisztában vagyok vele, hogy ez nem egészen így működik....

Szóval meg is rendelem a következő heti update kajámat, és csinálok majd egy hetes méregtelenítést is a Dr. Steinberger féle ivólevekkel. Kíváncsi vagyok a hatására, szerintem egészen jó lehet! Ha már csak kipucol és ténylegesen a méregtelenítésre koncentrálok vele, akkor megérte! :)

Kissé lufinak érzem magam, nem is beszélve a hurkákról, amik lassan óriásúszógumivá változnak. Na ez az ami ellen teszek. Napi torna és a kaja. A torna egyébként is kell, mert a lábamnak szüksége van rá. Ez kiegészítem egy kis hasizommal és karizommal és kész is a lenyűgöző és hatásos életmódváltás! HAJRÁÁÁÁ!

Mérni csak augusztus végén fogom magam. Most különben is menstruálok és érzem, hogy szétrobbanok a sik víztől....

Viszlát hamarosan! Bye bye kilók!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr73127928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása