Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Mennyei szénhidrát nap!!

2009.02.23. 18:16 :: SUNflower

Azt hiszem ez a kedvenc napom!

Imádom a tésztát! Minden formában és minden mennyiségben! Talán ez is az egyik oka volt annak a plusz tizes zsíradagnak, ami felkúszott rám olyan alattomosan szépen lassan.... Hmmm lehet, hogy akkor már nem is szeretem annyira a szénhidrátot!?

Jah! De azért ugye ma KÖTELEZŐ az étcsoki!? :D

  • reggeli: 1 banán és 2 szem aszalt sárgabarack
  • ebéd: Anya készítette hamis juhtúrós sztrapacska egy kis savanyúsággal
  • uzsi: Győri Édes reggeli keksz, amit ugyebár reggel nem ehetek a 90 nap alatt.... és egy Snkickers
  • vacsi: (17:45kor!!!) teljes kiörlésű bagett vékony sonkával és az ebédről maradt savanyúsággal (és bevallom: egy  mogyorós Danette is lecsúszott! :( Tudom, ez így már sok, de ma egyszerűen annyíra kívántam az ízeket, hogy el nem tudom mondani! És ez a durva, hogy nem éhs voltam, csak kívánós.... :( ) Mindegy, holnap gyümölcsnapom lesz...
  • ivászat: tea, víz

 

  • mozgás: Tudom, hogy a mozgás fontos és azt is tudom, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen ideje, de azért valljuk be! Este tízkor, vagy akár 9kor ki a fenének van kedve még lemenni a terembe, vagy előkapni Norbit a polcról? Hmmm nekem sem.... persze erőt fogok venni magamon és a héten legalább egyszer elmegyek a gyúróba. És minden nap mozgok majd!

 

Ma például Simkó Andreával kick-boxoltam. Nagyon szeretem a programját, mert tetőtől talpig átmozgat és elvégezhetők a gyakorlatok! Emellett a 30 perc után még vagy 20 percig egész jól izzadok. Akár a zsírégető, akár a kickbox aerobic részt csinálom, a végén mindíg elvégzem a nyújtást! Jól esik és a másnap is könnyebb így! Jah! És a fél óra alatt 400 Kcal-t lehet égetni!! Köszi Andrea!!! :)

2 komment

Címkék: szénhidrát 90napos táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr19959577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.02.23. 23:12:23

Szia!
Csodállak, amiért tornázol is! Bár írtad, hogy: kinek van ereje, stb...? Pont ezt taglaltam Én is ma. Teljesen egyetértek, viszont azzal is, hogy kellene a mozgás, mint zsírégetés!
Hajrá!
Milu

SUNflower 2009.02.24. 22:35:22

@Milu75: Valójában nagyon motivált az a 400 kalória mínusz és így nyugodtabb volt a lelkiismeretem a Danette után! :)
süti beállítások módosítása