Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Boldogság van!

2010.12.23. 17:29 :: SUNflower

 Nah, halihó!

Elkészítettem a korrekt tervet és be is mutatom nektek. Mint mondtam, használni fogom a TITKOT. Ez röviden azt jelenti, hogy konkrét határidőkhöz konkrét súlyok vannak bejegyezve a naptárban és ezek teljesülnek majd. Egyszerre mindig csak az előzőre koncentrálunk, de egyébként ennyi a TITOK.

http://avonzastorvenye.hu/index.php?blogid=166

Deadline-ok:

  • január 31.: 74 kg
  • február 28.: 70 kg
  • március 30.: 68 kg
  • április 30.: 65 kg
  • május 30.: 63 kg
  • június 30.: 62 kg
  • július 30.: 60 kg

De mivel mindig csak egyre koncentrálunk ezért most az van, hogy TUDOM, AMIKOR JANUUÁR 31-ÉN FELÁLLOK MAJD A MÉRLEGRE 74 KG LESZEK.

Elég elkeserítő így nekivágni az ünnepeknek, hogy ennyi minden van előttem a következő évben, de azért menni fog. Karácsonykor most csak a súlymegtartásra figyelek, azon felül pedig koncentrálok a jó-súlyra. 

A mai napon egyébként totálisan feldobott valami. SPORTkártya tulajdonos vagyok, ami azt jelenti, hogy havi 7000 Ft-ért rengeteg sporttermet használhatok. ÉS amiért nagyon boldog vagyok, az az, hogy megkaptam a januári hírlevelet, amiben az áll, hogy a LIFE1 CORVIN Wellness termeit ÉS usziját is használhatom! Ez számomra remek hír, ugyanis ott lakom a CORVIN mellett. El sem merem mondani, mennyire mellette. :) :)

Így hát januártól beindul a heti 3-4 szeri sportolás. YEAHHHHH!!! Ennek igazán örülök. Egyszer régen, kb 6-7 évvel ezelőtt egy kedves (akkori legjobb) barátnőmmel minden másnap futni mentünk és semmi mást nem csináltam csak sportoltam, de fogytam 8 kg-ot 3-4 hónap alatt... Azért ez j eredmény sztem! :) Szóval uccu neki! Lecgó! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr972535078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása