Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Találtam valamit! STABIL DIÉTA

2009.03.01. 22:39 :: SUNflower

Találtam valamit! Egy ún stabil diétát. Van egy két jó ötlet, amit majd figyelembe fogok venni, illetve pár olyan dolgot is találtam, ami egybevág az én szabályaimmal. :)

Délig csak gyömülcsöt elv:

Ez azért fontos, mert a gyümölcs éhgyomorra “beindítja” a szervezet működését, elindítja az emésztési folyamatokat, kitisztítja a szervezetet, szinte átmossa belülről az egész testet.
Reggel a legjobb olyan tápanyaggal kezdeni a napot, ami nem telít el, de mégis energiát ad. A gyümölcs erre a legalkalmasabb, hiszen lédús, gyümölcscukor tartalmának köszönhetően elegendő energiát biztosít a délelőtt folyamán, tisztítja a belső szerveket.
 

Délután:

Délután joghurt, kefir, kevés sovány sajt és sovány felvágott, kevés paprika, paradicsom, zöldség. Dél után már nem szabad gyümölcsöt enni.

A biztos fogyás:

Hetente kétszer beiktatható teljes kiőrlésű kenyér, barna rizs vagy éppen teljes kiőrlésű tészta fogyasztása. Sőt, hétvégenként egy kis bűnözés is megengedett. Olyankor ebéd után elfogyasztható egy szelet csoki, sütemény vagy keksz- féleség. De ez beváltható egy szelet reggeli kalácsra is. A lényeg, hogy ez egy héten tényleg csak egyetlen alkalommal valósuljon meg! Nem naponta egyszer, mert így már semmi értelme. Hetente még így is 0,5-1 kg-ot lehet fogyni.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr33974438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása