Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Január vége

2011.01.30. 18:58 :: SUNflower

Lassan eljött az utolsó napja a januárnak és ideje komolyan mérlegre tenni az eredményeket!

Még tanakodom hogy a holnap reggeli, vagy a kedd (febr. 1) súlyomat vegyem mérvadónak mert egy hétvége után mindig szar a hétfő.....

A jó dolog, hogy szerdán 75,5 kg voltam. Alig mertem hinni a szememnek, mert nehezen mozdultam erről a 76os számról, de végre (a sok gyümölcsnek, de inkább zöldségnek hála) megtörtént. Ez egy eléggé ideális szám volt szerdán.... remélem ennél csak jobb eredményeket írhatok majd....

Sajnos rá kellett jönnöm,hogy egy kis pozitív elmozdulás után (mármint itt most a pozitív természetesen az, ha fogyok) képes vagyok ellágyulni. Hétvégén például becsúszott egy mekis csokis mogyorós süti, mg egy adag nachos is... nem tudom ez milyen hatást gyakorol arra a bizonyos súlyra ami magaménak tudhatok, de érzelmi válságban voltam és kellett a boldogsághormon.

A héten megjegyezte az egyik kolléganőm, hogy sokat fogytam... erre mondtam, hogy sokat még nem, mert ez ugyan még csak 2,5 kg, de már érzem valóban a változást! A gatyáimon, a ruháimon. A hétvégén mondjuk rondának és kövérnek éreztem magam megint de ez inkább a pasimnak köszönhető, mint bármi másnak.....

Szóval: hol is tartok most??

78,8kg voltam decemberben. január 5-én elkezdtem az akupunktúrát, akkor voltam 78,1 kg, január 12-én: 76,6 kg, január 19-én: 76,3 és január 26-án: 75,5kg 

Tehát eddig összességében: 78,8 - 75,5 = 3,3 kg-ot fogytam ha hihetünk a számoknak, és a szerdai súlyomnak akkor ezt egy nagyon szép eredménynek értékelem ebben a hónapban!!! 

 

A cél és a titok a 74 kg elérése a hónap végéig! Hát hamarosan kiderül...

A februári cél a kerek 70 kg, amit talán nehezebb lesz abszolválni! Ez egy nagy mérföldkő! Az tuti, hogy ha ezt akarom, akkor még egy GILLER adagot nyomatnom kell, ráadásul ugyanolyan szigorúan kell betartanom a diétát, mint eddig (ha nem szigorúbban!!!) És sokkal többet kell innom! És tényleg minden héten el kell mennem háromszor szuratni magamat.... Az nyugtat, hogy eddig nem voltam csak öt alkalmon, mert sajnos a héten egész héten lázas voltam..... és akkor nem mehet az ember..... és így is ennyit sikerült már leadni! Szóval a stratégia annyiban változik még, hogy mindenképpen 3x kell mennem egy héten! És így majd csak kikerekedik az a hetes! :)

Most gondolkozom, hogy holnap tutira több lesz a súlyom, mivel itt van az a bizonyos "m" betűs.... basszus... hmm...:(

No, hát akkor ennyit mára, így is több voltam a kelleténél! 

Jah, még valami!

A héten ha törik, ha szakad, beiktatok egy úszást és egy kis kardiót, mert kell a mozgás! Ebben a hónapban semmit nem csináltam (Giller miatt!)

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest gyümölcs életmód mérlegelés súly akupunktúra táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr572625875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása