Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Csacsogós Csajos Csütörtök (Csa-Csa-Csa) - 18. nap

2009.03.05. 08:20 :: SUNflower

Ma kicsit vissza kell majd fognom magam a tegnapi sajtroló után, de hát a mai az csajos este!

Egy héten egyszer minden nap "csajozom". 3-an vagyunk nagyon jóban a fősuliról és most, hogy már nem kell iskolába mennünk, nem látjuk egymást olyan gyakran. Ez annyira nem jó, ezért megbeszéltük, hogy egy héten minimum egyszer mindhárman összeülünk és megváltjuk a világot, vagy csak szimplán kibeszélünk mindenkit :). Persze emellett tartjuk még a kapcsolatot emailben és telefonon is, tehát nincs nap, hogy ne váltanánk pár szót, de azért ez akkor sem olyan amikor suliba jártunk. Nah... és minden héten más dönthet arról, hogy hova menjünk. Így felfedezzük a város jó kis helyeit. A változatosság gyönyörködtet.... :) Ma úgy néz ki, hogy a Vörös Oroszlánba megyünk, de elképzelhető, hogy másképp alakul majd a történet...

Nah, de ennyi a mese, most pedig jöjjön, aminek jönnie kell:

  • reggeli: 100%-os narancslé
  • tízórai: zöldtea és egy alma
  • ebéd: kis csésze leves, krumplis tészta és ubi
  • uzsi: sajtroló (uhh le fogok állni, de amikor olyan isteni!!)
  • vacsi: rántotta két tojásból + kis kenyér
  • mozgás: hmm nem látok rá sok(k) esélyt.... nem tornáztam, de futottam  villamos után! Az számít?! :)

Az utóbbi időben egyébként nagyon rászoktam a levesre. Szerintem ez jó, mert kevesebb másodikat bírok utána enni és mégis jól lakom. Ráadásul erőt ad, vagy én nem is tudom (lehet, hogy ez hülyeség...). Régen sose ettem levest, ezzel szemben mostanában ha van rá lehetőség, akkor tuti, hogy beválasztom. Leves forever!! :)

 

 

2 komment

Címkék: táplálkozásinapló csajosnap

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr24982084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.05. 21:48:34

Szióka,
Kicsit irigykedem a csajos esték miatt. Szupi lehet!!! Őrizzétek meg egymást nagyon sokáig! A barátság az egyik legfontosabb dolog az életben. :)
Milu

SUNflower 2009.03.06. 00:33:33

Szia Milu!
Hmm igen, ahogy már volt olyan nagy ember aki bölcsen megállapította, hogy a barátok az általunk választott család!
Puszi Neked!
süti beállítások módosítása