Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Mégiscsak a mozgás a nyerő!?

2011.03.04. 22:52 :: SUNflower

Az előző hétvégén volt egy két nem várt esemény, amely gyökeresen változtatott az eddigi fogyókúrás technikámon.....

Nagyon szarul voltam... még hánytam is.... tudom ez nem nagyon guszta de a történet része.... 

Nem ettem annyival nagyon sokkal többet, mégis betelt a pohár.... több int két hónap megvonás után elengedtem magam.... enyit Giller mama túró és gyümölcsnapjairól, meg a szénhidrát totális elengedéséről.... már a hócipőm tele volt... még a tűk ellenére is...... semmi íz, semmi finomság....

Aztán átbeszélgettünk egy éjjelt a párommal, akitől kaptam egy kiadós fejmosást. Elmondta, hogy ő szeret és, nem akarja hogy ne egyek, ha mégis szeretnék. Azt mondta ez az élet rövid ahhoz, hogy egy ilyen élvezettől megfosszuk magunkat és koplalással töltsük. Azt mondta, inkább sportoljak.

Ő sem volt egy atléta típus, és aztán elkezdett edzeni... hát most meglehetősen jó felépítésű az én barátom.... :) :P 

Már korábban is meséltem arról, hogy egyszer kb február márciusi kezdéssel, diéta mentese csupán mert jól esett a futás lefogytam kb 8 kg-ot június végéig.... :)

Nah, hát ezen felbuzdulva átnyargaltam a sportra. Ezen a héten 3szor úsztam és ezt egyszer még futással is megspékeltem. Reszketve álltam ma mérlegre! ÉSSS!!! 75,3!!!!!! Ez szuper! Hiszen Giller után visszatértem 76,4re, ahogy azt abbahagytam.... Hát most bevallom ez nagy erőt adott!!!

 

Ebédet rendesen ettem, sőt még desszertet is! Reggeli mindig volt és a vacsit hanyagoltam! A sport mellesleg felpörget, feldob és újra élőnek érzem a testem!!! 

 

Most ennyi, de majd írok még, mert nagyon kíváncsi vagyok. Nem fogok naponta mérlegre állni, de minden pénteken reggel csekkolom majd az eredményeket.

Éhségmentes hétvégét!

3 komment

Címkék: futás uszoda mérlegelés mozgás táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr722711468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnLuise 2011.03.05. 19:35:36

Ha a képen a párod van, akkor valóban nagyon jól néz ki!

Hogy bírod megállni, hogy ne mérlegelj naponta? Bevallom, én mióta elkezdtem fogyni, reggel-este mérek. Jelenleg a monoton mindennapjaimat ezek a mérlegelések teszik izgalmassá. (Hú, ez baromira szánalmasnak hangzik..., ennél azért fordulatosabb életem van, még mielőtt nagyon sajnálni kezdenél!)
Én 74 kilónál tartok, masszívan! Hétfőre remélem 73,5 fog mutatni!!!
Holva jársz úszni? És mennyit úszol?

SUNflower 2011.03.06. 10:11:22

@AnnLuise: Szia!

Hát a képen nem a barátom van. Én nem szeretem az ennyire kigyúrt pasikat... valahogy ne az én stílusom!

Na, a 74 az szuper! És hidd el meg lesz az áhított következő lépés is!

A CORVIN LIFEba járok úszni. De általában este 8- 9 körül.
Most még csak fél órát úszom és nem km-ben mérem, mert eléggé elszoktam a mozgástól és nem akarom hirtelen megterhelni a szervezetem. (Régen úsztam 7-10 éves koromig kb és nem fél órákat.... )
Csütörtökön fél óra futás után negyed órát sztam aztán 10 perc szauna.... Hát ez fantasztikus felüdülés. Azért kell a futás után az úszás is, mert ilyen későn engem a futás túlságosan felpörget és ha nem úsznék, nem tudnék elaludni....
Hétvégén (tegnap) bekaptam egy jó kis hánys hasmenést én is... szörnyű volt... :( Most nagyon gyenge vagyok.... a hasam persze lapos, de azért nem ez a módja... ahogy te is mondtad....
Kitartást Neked is! Majd beszámolok.
Legszívesebben most megmérném magam ezután a kiürülés után! A mérlegelés engem csak nyomaszt! Így legalább hosszabb távlatokban tudom tartani magam. Hogy péntektől péntekig történjen igazi változás! Egyébként sokan mondják, hogy nem ajánlott naponta mázsálni! :)

AnnLuise 2011.03.06. 11:12:30

@SUNflower:
Szia!
Jobbulást kívánok! Tudom, milyen ez a nyavalya! Nagyon kiváncsi lennék, hány kiló vagy most! Biztos 73! Vagy még kevesebb!
Én nagyon szeretem mérni magam naponta!Inspirál!
Hetente centit mérek!
Tényleg, neked vannak cm-es adataid?

Ma lesz bűnözés nálunk, kisfiamnak van a szülinapja, és szülinapokra a világ legfinomabb Dobos tortáját szoktuk megvenni (Gerbeaud-ból, imádjuk!!!!) Ez az egy süti, amit szeretek. Szerencsére más sütit nem szeretek, és ezt is csak szülinapkor, karácsonykor szoktuk hozni.
De vacsorázni már nem fogok, remélem, holnap elérem a 73,5 kilót.
Tegnap szerettem volna elmenni futni, de sajnos nem jött össze. Van itthon elliptikus trénerem, majd azon nyomok fél órát.
Jó neked, hogy tudsz járni a Corvinba! Gondolom közel laksz hozzá.
süti beállítások módosítása