Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Mindenütt jó, de legjobb otthon... (20.nap)

2009.03.07. 09:37 :: SUNflower

 

Ugye, ezt már nagyon régen tudjuk, hogy "Mindenütt jó, de legjobb otthon" Hát még ha Anya olyan jól főz mint nálunk!! :) Azt hiszem ez lesz a legnehezebb. Itthon megállni, hogy ne faljam fel a normál adag tízszeresét, jah, pláne egyek kevesebbet... uhh... hát igen ez tényleg nehéz lesz...

  • reggeli: 1 alma, 3 dl "Elhízás elleni tea"
  • tízórai: semmi
  • ebéd: gulyásleves, rizskoch (vagy ahogy a magyar mondja: rizskók)
  • uzsi: 2 szelet rizskók, 3 dl "Elhízás elleni tea"
  • vacsi: Danoe puding
  • mozgás: Béres Alexandra - Egyensúlyban önmagaddal (50 perc!!!)

 

Hoppá fácán! Holnap mérlegelés!!!!!! Ma nagyon szigorúnak kell lennem, hogy ne vágjam taccsra az egész hetes alkotásomat , úgy mint múlt héten...

Egyébként reggel megmértem magam, elégedett voltam, mert 70,5 kg-ot mutatott a mérleg... Kicsit tartok a holnaptól mert este is megmértem magam és 40 dgk-mal több voltam! Félelmetes milyen ingadozásokra képes a test... hmmm... Tartok a holnaptól, de remélem jó lesz! 

A mai tornázás elég kimerítő volt! 50 percen keresztül izzadtam, mint egy ló... (szépítés nélkül) és már most izomlázam van. 

 

1 komment

Címkék: otthon mérlegelés mozgás súly táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr82982148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.07. 11:51:14

Szióka,
Megfejtettem ám, hogy hova mész haza! (remélem jól:)) Tényleg nagyon jó otthon.
Érdekes dolog ez, mert Én Pesten születtem, világ életemben itt laktam, illetve Vecsésen, ami ugye nagyon közel van. Párom viszont vidékről jött, egy nagyon szép, és irtó nyugis városból. Ha tehetnénk, és lenne munka, szerintem inkább ott élnénk. De jó ez már így! :)
Kitartást neked is a mai napra. A finom főztökből nekem nem lenne erőm csak keveset enni... :D :(
Milu
süti beállítások módosítása