Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Shopping day

2009.07.17. 18:33 :: SUNflower

A mai napon shoppingoltunk az unokahúgommal és a húgommal, szóval egész nap jöttünk mentünk. :) A fenekem megnőtt ez tény és a csípőm is szélesebb, de dolgozom rajta és most ez a lényeg. Nem?? A szüleimtől mostanában párszor megkaptam, hogy híztam. Hát igen. De most már ez van. Tényleg dolgozom rajta.

 

Ma reggelire lenyomtam a szokásos croissant (megnéztem hogyan kel írni), ebédre tejszínes pennét ettem az Árkádban, ami aztán át is szaladt rajtam... gyorsan... túl gyorsan.. ennyit az áruházi kajáról... és bűnöztem egy mekis sajtburival. Amikor hazaértem, gyökérnkenyeret ettem sonkával. Ennyi. Mostantól már csak dinnyét eszem, ha esetleg megéhezem.

Tudom, nem a legfogyókúrásabb kajákat nyomtam magamba, de sok vizet ittam és sokat mozogtam. Este még elviszem a kutyát sétálni és nyomunk egy tempós 40 percet.

Hát most ennyi.

Puszipáá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr821251947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása