Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Egy nem hivatalos mérlegelés eredménye

2009.08.17. 09:56 :: SUNflower

Helló Mindenkinek!

Szóval: Nem bírtam ki. A tegnapi kritikus gyümölcs- és zöldségnap után meg kellett néznem, hogy lendült e valami azon a bizonyos mérlegen! Ráálltam és egész jó eredményt láttam. 72,2 kg a mai súlyom. Ez a B. A. hatodik napjának reggelén sztem jó eredmény! Azt jelenti, hogy a kezdéstől számítva eddig 1,1 kg-ot (5 nap alatt!), a pénteki "hivatalos" :) mérlegelésemtől számítva pedig 0,4 kg-ot fogytam. Nah????

Jó lenne kibírnom, hogy ne mérjem magam ilyen sűrűn, de ezt meg kellett lesnem A másik "probléma" pedig, hogy szerdán kezdtem a 21 napos kúrát és ugyebár pénteken tartom a hivatalos mérlegeléseimet, így egy héten kétszer azért csak ráállok... pedig nem is biztos, hogy kéne... hmm meglátjuk. Azért a szerdára nagyon kíváncsi vagyok.

Más:

Reggelire barackos oat mealt ettem, annyi változtatással, hogy semmiféle édesítőt nem használtam hozzá. Nem nagyon kedvelem ezekenek az ízét, bár néha persze el kell. Most inkább kihagytam...

Óhhh... érzem, hogy hat rám a hétfői nap átka, mert eyenesen csúcs, hogy milyen szarul fogalmazok.... nah, mindegy!

A máj helyett natúr husit fogok készíteni, mert hétfő van és ilyenkor nincsenek olyan friss áruk a husosnál, mint mondjuk holnap. Estére viszont már alig várom a lecsót.

Ma megyek fittneszbe is, az egyik barátnőmmel, szal remélem kicsit nagyobb lelkesedéssel töltöm majd ott az időm!

Mára ennyi! Igyekszem tovább fogyni és "alakulni".

TsókEsz

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr731314468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

updatefogyok 2009.08.17. 13:40:02

Szia!
Olvasgatlak és drukkolok:-)

SUNflower 2009.08.17. 14:27:13

@updatefogyok: Szia!

Köszönöm szépen! :)
süti beállítások módosítása