Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Azok a fránya kilók

2010.07.15. 18:24 :: SUNflower

Megmértem magam.

71,8 kg-ot mutatott a mérleg, ami jelen esetben nem keserített el. És hogy miért nem? Hát mert tartom a súlyom jó ideje, ami sztem jó. 4 hete mozgok és mellette nem diétáztam nagyon.... sőt.... valójában volt hogy édességet zabáltam! Este! Marcipánt, meg csokit, meg kenyeret..... Szal ez sztem jó!

Mióta írtam, nagyon figyelek a kajálásomra és nm eszem már nagyon este. Ez jó, mert sokkal jobban érzem magam mikor már túllendültem a közismert Enni vagy nem enni kérdésen. A Cefamad szedése kissé még alklomszerű nálam (amikor eszembe jut bekapok egyet), de érzem, hogy nem nagyon vagyok éhes.

Tegnap nagyon sok dinnyét ettem, ami állítólag jó fogyizásra, mert eltelít, finom és szinte csak víz (nah jó... meg gyümölcscukor... de hát mindenről azért nem lehet lemondani kérm!)

Ha valaki netalántán tudja, hogy minek számít a nyuszis reggeli gabonapehely, akkor pls írja meg! Met gondolom szénhidrát és nem kéne fogyasztanom, viszont mostanában előszeretettel reggelizem, vagy vacsorázom egy bögre neszkvik golyót tejjel :) Hmm? Aki tud ez ügyben valami okosat mondani kérem írjon! Előre is köszönöm!

Most pedig befejezem az írást, azon prózai okból, hogy indulok 19:00kor spinningre! :) Már várom! Ma letesztelem az izzadósnacimat! Írok valamikor róla, hogy hogy szuperál! :)

Puszcsi :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr802154044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása