Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Tegnap nem voltam jól... ma reggel folyt köv

2009.08.20. 10:40 :: SUNflower

Hát igen... tegnap annyira sz.rul voltam, hogy még bulizni sem tudtam menni. Azért ez már jelent valamit. Anyu szerint túl SOKK volt a gyomromnak az a tonhalas sali ebédre + a gyümölcsturmix és ez tett be. Hát egyet értek. A du hátralevő részében már enni sem bírtam...

Ma reggel fájt a fejem, úgy ébredtem... kicsit még most is szédülök és hát enni em nagyon volt kedvem, csak a tegnapi reggelitlenségből tanulva úgy gondoltam, ma semmiképp nem hagyom ki ezt az első étkezést.

Ettem egy tiltottat! Almáspitét. Azt olvastam, hogy ha vki diétázik, akkor 1000-1200kcal körüli étrendet kell tartani a következő elosztásban: Reggeli 200-300 ebéd+ vacsi: 400+400 + még vmi kis gyümölcsös nass... Hát én most a reggeli kalóriadagoat beáldoztam egyetlen szelet almáspitére és egy bögre citromfű (gyógy)teára.

Baj lenne? Nem érzem annak, bár a holnapi mérlegelés még várat magára. Semmiképp nem akarok csalódást, csak az állapotom tényleg nem rózsás! Ebédre cukkinit eszem, du a pudingot betartom, este pedig grillezett husi jön.

4 komment · 1 trackback

Címkék: béres fej gyomor alexandra fáj has táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr481324992

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccna course london weekend price 2019.01.27. 23:50:28

Dübörög a sikerpropaganda. Birkaország nem unod még? - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.08.20. 19:43:41

Javulást!!!!!!!!!!!
Én 1200 kcal ben nyomom majd 8 hónapja:) az elosztást meg a testem diktálja. Képzeld volt olyan 10 h ig megettem 1000kcal-t de utána meg nem voltam éhes estig,akkor egy pohár tej és ennyi.A gyomrodra érdemes vigyázni, pihetetsd ha nem jó. Vigyázz magadra kicsilány!!!!Te valami multivitamint szedsz ugye? Érdemes!

SUNflower 2009.08.21. 10:19:18

Szia!

Hát köszönöm szépen! Tegnap este és egész nap, nagyon rosszul voltam. Jött mindenhol az amit ettem.... De hagyjuk is.
Multivitamint nem szedek, csak hébe-hóba, de lehet, hogy rendszeressé kellene tennem.

dundolka 2009.08.21. 13:28:02

@SUNflower: Nem kérdés hogy kéne, fiatal lehetsz és 1200kcal mellett lehetetlen bevinni minden tápanyagot nyomelemet vitamint egyebet. Menj be a patikába, megmondod hány éves vagy és hogy fogyizol, ajánlanak majd párat.Nagyon fontos hogy a tested erős maradjon, ha nem pótolod a hiányos táplálkozás következményeit akkor minden kis szél levisz a lábadról.
Öszitén szólva szegény tested honnan vegye kalcium magnézium, én elkezdtem fogyózni és mozogni a szemem folyton rángott a magnézium hiánytól, szóval én az euróvit mellett még magnéziumot is szedek( haas félét+ c vitamint a bőröm miatt, irdatalan súlytól szabadulok meg, semmi kedvem a lógó bőrhöz).Amúgy hiszem hogy az étvágyat és a falási rohamokat is jól karban tartja a rednszeres mikrotápanyag ellátás. Az éhséggel a test akkor is azt jelzi ha valamiben hiánya van, hiába eteti az emberszénhidrátal vagy zsirral ha neki mondjuk A vitamin kéne.Amúgy az egészség a legfontosabb, két fiam van 18 és 16 évesek kicsi koruktól potolom a vitamin bevitelüket, orvos a legritkább esetben látja őket.

SUNflower 2009.08.21. 15:17:16

@dundolka: Hmm köszönöm a tanácsot. Hamarosan (szept. 18-án) 23 éves leszek, szóval talán még időben próbálom helyrerakni amit kell.

Utána nézek majd a vitaminpótlásnak!
Köszönöm még egyszer!
süti beállítások módosítása