Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Ismét írok!

2010.07.12. 21:41 :: SUNflower

Nem tudom lesz e sikerem, de egy ideje belekezdtem a sportolással teli életmódba. Nah, jó, az túlzás, hogy teli van, de hetente legalább kétszer látogatom az edzőtermet és edzem is benne.

Egyik legkedvesebb barátnőmmel (aki nem dundi!) vettük rá magunkat, hogy rendszeresen járni fogunk. Az Allee-ban találtuk meg a befutót a GildaMax teremben. És hogy miért? Hát, mert mindig nyitva van, színvonalas és annyira az ára sem vészes. Nem mondom, hogy olcsó, de az ár-érték arány abszolútli kielégítő! (Jah! És nem kért meg senki hogy reklámozzam őket, :D :D :D )

Voltunk már drága barátosnémmel KANGOO órán (kétszer!), AERO KICKBOX órán (egyszer… és valszeg hosszú szünet következik!), de a nagy személyes kedvencem a SŰPINNING lett. Ezen kívül néha csak úgy betaláltuk a kardio gépek birodalmát, ahol egyéni edzéstervünket kivitelezve kb 1-1,5 órát nyomtunk le.

Most hogy holnap lejárom a havi (8 alkalmas) bérletemet, és jó pár edzéstípust megnéztem, ki fogom alakítani azt a hetirendet, amiben min 2, de leginkább 3 edzés szerepel.

Bevallom nekem a kangoo nem jött annyira be, mert az első órán eltörtem egy cipőt…. Tök ciki… és estem egy nagyot…. (ami csak azért volt nagyon fájdalmas, mert 3 héttel előtt durván elestem a négyeshatos mellett és szétcsesztem a térdemet. Nah már most ezt sikerült megspékelnem….. a térdem olyan mint egy általános iskolás kisdiáké….) Szóval visszatérve a kangoora: félek… pedig ez úgy lenne jó, ha tényleg mindent beleadva tudnék ugrálni… és mivel bennem van az a kis félsz és bizonytalanság, hogy ’basszus lehet, hogy eltörik az a szar’…. Nah hát ezek után nem tudom annyira élvezni.

Az aero kickbox állat! De komolyan. Egy szadista 60 perc, ami az elején élvezetes de aztán úgy érzed szétszakadsz és mázsássá válik a karod, a lábad és már tudod, hogy nem lesz ennek jó vége…. Tényleg nem lett, mert az 50 perces aerobikos kickboxolás után –mikor barátosnémmal már azt hittük, csak a nyújtás van hátra- no, akkor még jött egy kis súlyzós levezetés! J :D Komolyan halálos. De mikor letelt a 60 perc jött az eufória. A „Yes, we can!’ érzés. És „I can do it! Just keep smiling! :D meg a többi hasonló… Nem hazudok! Utána tényleg jó volt. Megelégedettség, büszkeség és hullafáradtság járta át a testemet. De megérte! 1 hétig éreztem olyan porcikáimat, amiknek korábban még csak a létezéséről sem tudtam. Szóval ezek után is azt mondom, ezt az órát beépítem majd az edzésembe! Komolyan!!!

És hát a spinning! Melynek lelkes rajongója lettem. Csúúúcs! Móni, az oktató egy állati jófej energikus csaj, aki iszonyat jó zenékre tartja az óráit! Élvezet a köbön! Hétvégén vettem is egy izzasztó nacit, amit aktívan használok majd ezeken az órákon! J No comment igazából, mert ezt az órát át kell élni ahhoz, hogy tudd, miről beszélek. J A feszültség levezetés és az energiaáramlás olyan szinten működik, hogy az már ijesztő!

A sima edzés is fantasztikus! Jófejek a Gildában dolgozók. Segítőkészek és kedvesek. A gépek is szupik. Újak és elég sok van ahhoz, hogy ne kelljen unatkoznia az embernek. 

Nos, ennyit tehát az egyes edzésekről. Nem tudom írok e majd rendszeresen, de kaptam egy újabb löketet. Nehéz beleilleszteni a felnőtt életembe a mozgást és az egészséges táplálkozást. Nem is megy olyan jól… L Az ebédeléseim már jó ideje elmaradtak és nem eszem rendszeresen kb 1 éve…. Ezen változtatok most. Akkor döbbentem minderre rá, hogy változtatnom kell, amikor kb két-három hete elmentem ebédelni egy kollegámmal és rosszul lettem. Egész du úgy éreztem, hogy sok sok gombóc van a gyomromban…. Elszoktam az ebédtől…. Most visszaszokom rá. J És leszokom az esti zabálásról….

Találtam egy homeopátiás szert: CEFAMADAR, ami állítólag hiper-szuper. Nem tudom mennyire lesz hatásos nálam, de az éhséget csökkenti, ezt elismerem. Már csak a kajálás beidegződésének kell eltávoznia belőlem (főleg az esti időkben!!!)

Szóval a haditerv a következő:

  1.  Esti evészet visszaszorítása és a vacsi gyümölcsre, zöldségre cserélése
  2. min heti 2 edzés! (amiből a csüt fixen spinning!) Igyeksze háromra duzzasztai a számot, de nem egyszerű a napirendem
  3. CEFAMADAR – étvágycsökkentő, anyagcsererendberakó
  4. 3 l víz!! 

No, hát ehhez szorítsatok! A súlyom egyenlőre ne legyen kérdés! Legutóbb 71-72 között ingáztam, azóta nem mértem. Most mentstruáltam, szal nem lenne reális, de jövő héten hétfőn megmérem magam (vagy már most pénteken ).

 
Pusszanat

1 komment

Címkék: mozgás spinning táplálkozásinapló gilda

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr432147520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noemi009 2010.07.14. 15:43:58

Nagyon ügyes vagy!!! Le a kalapokkal!
Örülök, hogy újra írsz! Tedd gyakrabban. Kitartást!
süti beállítások módosítása