Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Kezdd Milkával a napot és sokkal szebb színben tűnik fel a világ!

2009.08.30. 10:38 :: SUNflower

Mondjuk miért is ne LILÁBAN! :)

Szóval vannak napok, amikor ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy csokival kezdjem a napot! Ilyenkor nem is reggelizem, csak benyomok pár kockát, vagy egy szeletet és kész.

Ma például egy sor MILKA csokit reggeliztem, amit le is mértem és megállapítottam, hogy egy sor, azaz 4 kocka 16g (tehát 1 kocka csoki 4g) és 100g-ban 530kcal van, amit ha leosztok, akkor kijön, hogy 1g milka 5,3 kcal. WOW, micsoda eszmefuttatás! A matektanárom büszke lenne... :)

Nah, tehát kibököm végre, hogy a reggelim kalóraértéke 16g x 5,3kcal= 84,8 kcal volt egészen rettentően hihetetlenül pontosan! :) :) Azért ez már haladás, nem? Mármint az, hogy még egy hülye csokit is megnézek ÉÉÉS: lemérek...

Ebédre gombás - sajtos husi lesz és egyenlőre talány, hogy hogyan lesz kiszámolva, de keresek majd vmi hasonló ételt és az alabján kalkulálok. A gombás hús 400 kcal körül mozog, nah mármost ehhez még ettem egy adag krumplis köretet, ami 150 kcal körül mozog, de legyek nagyvonlú és számolok 200kalóriával. Tehát az ebédem elméletileg 600 kcal körül lesz. Persze tudom ez nem olyan pontos, de ez egy eléggé összetett kaja ahhoz, hogy pontos adatot tudjak mondani.

Ma igyekszem 1000kcal körül enni!

Este ettem zabpehelyből és zabkorpából készült tejes cuccot, ami olyasmi mint a tejbegríz, csak egészségesebb és fogyisabb! Nagyon fincsi volt. Azt hittem ma már nem is eszem többet.... de aztán este 9kor felérkeztem Bp-re és meg kellett kóstolnom ezt-azt....

Basszus....

Le kell állnom...

2 komment

Címkék: otthon táplálkozásinapló figyelematestem

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr651348058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noemi009 2009.08.31. 09:11:46

Szia SUNflower!
Szerintem nagyon jó úton haladsz. A kalóriaszámlálgatásnál az a jó, hogy valóban kétszer is meggondolod, hogy nassoljál-e ezt-azt vagy sem. Kiszámolod és rájössz, hogy valóban nem éri meg.
Ügyes vagy :) Támogassuk és tanuljunk egymástól, mert én is hasonló diétát követek. Ja és a súlyunk és hasonló. :) Tűzzünk ki célokat, jó?

SUNflower 2009.08.31. 15:31:59

@noemi009: Szia Noémi!
Köszönöm szépen a kommentedet! Benne vagyok egymás motiválásában! Szuper ötlet!! :) A célok kitűzése is remek! :) Az én első célom, hogy utolérjelek! :) :) Most 3 napig nem leszek itthon, de utána is figyelni foglak és örülök, hogy írtad ezeket!

Üdv

SUNflower
süti beállítások módosítása