Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Második nap - kúra után...

2010.01.09. 21:06 :: SUNflower

Nah, halihó!

A mai napom nagyon kellemesen telt. Úgy gondolom, hogy abszolute jól ettem és mindemellett remekül érzem magam.

Reggel a mérlegelés annyira nem tetszett, mert 74,5 kg voltam, de aztán arra gondoltam, hogy mekkora különbségek lehetnek mérleg és mérleg között, így hát nem vettem annyira magamra... :)

Reggel mérlegelés után ettem egy adag gabonapelyhet tejjel. A tízórai kimaradt, mert elég későn keltem fel, és már nem akartam feleslegesen enni. Anyukám ma lencsfőzeléket főzött ebédre és mivel itthon tanyázom ezen a hétvégén, megettem az ő isteni főztjét. Nagyon finom volt és jövő hétre is viszek fel magamnak az nagy Budapestre. :)

A vacsorát felcseréltem az uzsival, mert olyan 5 körül ettem még egy kis lencsét, aztán 8 körül benyomtam 3dl tejsavós gyümilevet és 3 szelet kétszersültet.

Hát ennyi. Nem tudom, hogy pontosan hány kalória volt mindez, de Anyukám megjegyezte, hogy keveset ettem ma. Közben nem nassoltam egyáltalán. Egy kv-t ittam még, de ennyi.

A 2l folyadék nem volt meg sztem, de holnap már az is meglesz. Azt mondta a doktornő, hogy gyorsan hozzászokik a szervezet és csak az első időben kell sokkal többször pisilni tőle. :)

Hát ennyi a mai történet. Holnapra vásároltunk is ma, és már kitaláltam, hogy a reggelim kétszersült lesz és rántotta (ha időben felkelek).

A nagy újdonság a mai napra:

  • az éhségérzetem teljesen normális
  • nyugodt vagyok még ha kicsit érzem is a gyomromat, hogy mehetne bele valami...

Nah, hát ez fura, de rettentő jó érzés, mert hát eddig akárhányszor fogyizni kezdtem... egy idegbeteg sárkánnyá változtam. ÉS ha valaki ismer, az tudja, hogy alapból sem vagyok egy nyugis ember.... hát még ha növekedett a feszkó a diéta miatt... nem csak magamat de a környezetemet is kikészítettem... :)

Szorítsatok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr351659987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása