Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Valójában már egy hete elkezdtem...

2009.02.22. 09:51 :: SUNflower

Hogy miért írom most ezeket a sorokat!? Miért kell blogot  vezetni saját magamról? Pláne a fogyókúrámról? Kész...

Bevallom sokat tépelődtem! Nem ciki ez? Meg különben is kit érdekel az én fogyi naplóm! Hát lehet, hogy senkit, de ez meg engem nem érdekel...

Akkor mégis miért csinálom??

Talán így könnyebb lesz...

Talán egy általam állított, de mégiscsak külső kontroll mellett könnyeben végigcsinálom...

Talán lesz, aki néha bíztat majd, vagy jól beszól és akkor abból merítek erőt ...

Minden esetre én most nekikezdek!

Illetve helyesbítenék... már egy hete elkezdtem! 2009. 02. 16-án (hétfőn)

Az akkori mért adataim 72,8 kg Ááááááááááá... no, igen a 167 cm-hez nem éppen ideális testsúly.

Soha nem voltam egy nádszál és nem is az a célom, hogy Kate Moss legyek (Bocs Kati! Állati dögös vagy, nem veled van bajom!), csak szeretném azt a 10 kg-ot visszaadni, amit az elmúlt időpen (nah, jó, nem két napban) felszedtem! Nekem köszi, nem kell!

2 év, egy szerelmi bánat és jó pár vizsgaidőszak eredménye mindez. Az álomsúlyom az 57 kg, amit utoljára gimi másodikban tudhattam magaménak. Azóta eltelt majdnem 6 év... (Atya világ!!!)

 

De most új céljaim vannak, amit meg fogok valósítani! IGENIS MEGCSINÁLOM! (Ha már másra nem, talán önbuzdításra jó lesz ez a blog...)

A tervem az, hogy a diplomaosztómig (ami úgy néz ki, hogy júli elején lesz) 65 kg alatt szeretnék lenni. Ha jól számolom, az az eredeti 72,8 kg-hoz képest mínusz 7,8 kg.. (AMINDENIT! Az azért nem kevés!!!) De van rá 4 hónapom (márc, ápr, máj és a június). Ha minden hónapban 2 kg-ot fogyok, akkor az pont jó! És mint tudva levő a heti fél kilogramm az ideális súlycsökkenés, tehát a dolog elméletileg kivitelezhető.

Meglátjuk...

Mint már említettem a 90 naposat elkeztem hétfőn. Nem vágom pontosan, hogy miket ettem a hét során, de ezentúl tervezem, hogy beírom a napi dolgokat, úgy mint:

  • mit ettem
  • mennyit ittam
  • mit mozogtam
  • mennyi a súlyom (reggeli adatok szerint!) Megjegyzem, lehet, hogy majd csak heti rendszerességgel fogom a súlytémát és egyéb cm adatokat feltűntetni, mert nem nagyon lehet a naponta mérésre adni! Ezt még kitalálom!

 

Hát körülbelül ez az amit szeretnék. Ha van kedved, olvasgass, vagy kommentezz!!  

2 komment

Címkék: mérlegelés 90napos táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr68957899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.02.22. 13:45:33

Figyelő szemem mától rajtad tartom!
Hajrá!
süti beállítások módosítása