Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Péntek 13 (26.nap)

2009.03.13. 07:13 :: SUNflower

Ma péntek 13-a van! De nem vagyok babonás. Illetve ezt mondom, mégsem veszem olyan nagy szívesen, hogy ma megyek nyelvvizsgázni.... Mindegy! A péntek 13 nekem ma szerencsét fog hozni. Eldöntöttem, kész pasz.

Ha követem a saját szisztémámat, akkor péntek lévén gyümölcsnapot kell tartanom és mivel tegnap a gyros kicsit sokkolta a szervezetemet, azt hiszem egy darabig menni fog. 

Tegnap este pucoltam magamnak ananászt (igen, pucoltam, szal nem konzerv!!!). De csoki tuti, hogy lesz nálam, mert vizsgára annélkül nem megyünk!

13:00kor kezdődik a nagy próbatétel első felvonása és kb 4 órán keresztül tart majd. Este utazom haza, szóval a csokin kívül nem tervezek más kihágást, sztem nem is lesz rá időm... meglátjuk. Minden esetre ma szükségem van a szénhidrátra, mert az látja el az agyműködésemet megfelelő energiával és mivel azt olvastam, hogy a fehérje pedig fokozza az agyműködést ezért lehet, hogy vmi finom tejes gyümölcsturmixot iszom reggelire, de még nem tudom.... meglátjuk mit rejt a hűtő.

  • reggeli: 3 dl capy
  • tízórai: semmi (még mindíg nem vmi jó a gyomrom)
  • ebéd: kb 10 szem csokival bevont mogyoró
  • uzsi: semmi
  • vacsi: a pizzaszelet majd otthon egy szendvics bagettből és még egy TúróRudi is lecsúszott.... (nah, jó ezt talán nem kellett volna, de hmm egész nap után éreztem, hogy kell valami)

Holnap majd normálisan eszem és elmegyek futni, vagy tornázom, ha rossz idő lesz. Nagybáttyámtól kaptam 4 Béres Alexandra DVD-t és szeretném őket lecsekkolni.

A nyelvvizsga egyébként érdekes volt. Amitől a legjobban féltem (a fordítástól), az szerintem jól ment, amitől kevésbé féltem (a szövegértés), az rettentő szarul ment, amitől pedig egyáltalán nem féltem (levél) nem ment olyan zökkenőmentesen, de azért megcsináltam! Remélem sikerül, de ezt majd csak 1 hónap múlva tudom meg! :S És még hátra van a hallás utáni szövegértés (jövő hét pénteken) és a szóbeli (jövő hét szombaton).

1 komment

Címkék: gyümölcs máv tanulás édesség csoki táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr8998996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.13. 12:16:24

Azért egyél valamit!!!
Amúgy meg: Hajrá! Hajrááááá!!!!
Milu
süti beállítások módosítása