Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Elszörnyedés :(

2009.03.14. 23:18 :: SUNflower

Csak kíváncsiságból álltam rá a mérlegre, de bárcsak ne tettem volna, mert legszívesebben elsírtam volna magam... Tegnap még 70,2 kg voltam, erre most este 71 fölötti súlyt mértem!!!! Én ezt el sem hiszem! :( Ez hogy lehet!? Egy nap alatt???? Ááááááááááááááááááááááááááááááááá... készen vagyok teljesen! Hát én tiszta hülye vagyok, hogy kb 2 nap hanyagsággal így tönkrevágom a munkám egy részét...

Most kivagyok nagyon.... Tudom hogy magamnak köszönhetem, de azért ez több mint durva... :( Bye bye hatos, legalábbis egy időre mindenképpen---

Elhatároztam: hétfőn szerdán és pénteken gyümölcsnapot fogok tartani!!! Iszom majd minden nap mint egy ló és odafigyelek nagyon. Remélem a jövő hét elegendő lesz, hogy rendbehozzam a hibámat és utána visszatérhetek a heti két gyümölcsnaphoz illetve a kevésbé aszketikus, mozgásos, este nem evős, kevés cukrot használós módszeremre...

Ez egyébként megjegyzem szörnyű.... más annyit eszik amennyit csak akar és olyan gebe, mint a Kate Moss, én meg kettővel több pizzát eszem, nassolok kétszer és már fel is ugrott rám egy kiló! Hipp-hopp! HJaaajjjaaajjjj.

Nem fogom feladni, csak most szomorú vagyok. És belátom, hülye voltam. Éppen elég ideje élek a testemben ahhoz, hogy tudjam, nekem mindíg figyelnem kell, hogy mit és mennyit eszem. Különben míg a világ világ nem fogyok le.

Leakadtam, mint a biciklilánc....

Szólj hozzá!

Címkék: hiba mérlegelés súly táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr271002669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása