Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Hááát, hááát

2009.08.05. 23:03 :: SUNflower

Be kell valljam, hogy valószínűleg az alkohol, az éjszakázás, a bulizás és a kis evés nem tesz jót a súlynak.... :( Hmmm.... lehet, hogy van benne valami, ugye???

Minden estre az előző hetem elég alkalomdúsa telt. Minden másnap aludtam csak otthon és konkrétan minden másnap aludtam csak. Az alkohol is központi szerepet játszott ezeken az estéken, ezt be kell vallanom. És hát annyi pezsgőt meg FÉNYt nem lehet letáncolni.

So-so és még azt is szót követi, de a pénteki mérlegelésemen egyáltalán nem szerepeltem jó eredménnyel. Az adatok!

Előre szólok, hogy elkeserítő lesz! :(

súly: 73,3 kg

comb: 66 cm

csípő: 110 cm

derék: 81 cm

Hááát... igen! Szar a helyzet.

A héten hétfőn és kedden is voltam edzeni, de ma fel kellett utaznom Bp-re, így a mai és holnapi edzések kimaradnak. Pénteken ígérem megyek és talán a h hétvégére is beiktatok egy kis mozgást, hogy akkor meg legyen a heti 3-4 alkalom. :)

Ez a stejsz.

De ma vettem egy Marks&Spencer edzőgatyát tök occsóért! :) :) Lesz miben edzeni!!!

ÉS! Tényleg nem adom fel, mert képes vagyok rá!

Most a turmixok hatásának fogok utánanézni! Ha valaki tud arról pl, hogy mennyire jó és hatékony, legfőképpen fogyasztó, ha a VACSIT (ez itt a lényeg!) kiváltom egy gyümölcsből és tejből (semmi cukorból!!!) készült turmixszal, akkor kérlek írja meg!! 

8 komment

Címkék: mérlegelés turmix súly táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr11291627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jabba Light 2009.08.06. 13:47:27

Helló!
Hát a fény télleg elég durva :-) málnaszörppel tolod?

Én nem vagyok szakértő, de:
az ilyen turmix hátránya, hogy tele van szénhidráttal, mert a tejben és a gyümikben is inkább CH van, mint bármimás. tehát ebből a szempontól nem tűnik túl jó választásnak.

viszont előny, hogy átmossa a szervezetet :), meg az, hogy az ilyen konkrét szabályokat könnyebb betartani, nem nagyon lehet "csalni", ha érted mire gondolok. Nem foglalja le az agyadat sem, egyszer kiszámolod, és a napod többi részében meg tudod, hogy inkább fehérjedús kajákat kell enned. szóval pl. csirkemell+saláta.

összegezve: önmagában ennek a tápértékétől, kcal-tartalmától nem leszel vékonyabb, de "rutinilag", napirendileg, agyilag stb. közvetve segíthet a fogyásban.

ja és mégvalami: ez attól is függ, hogy most mit szoktál vacsizni, tehát mi az, amit lecserélsz a turmixra. mert pl ha egy 48 cm-es pizzát, akkor tuti lefogysz tőle néhány kilót :)

bocs, kicsit sokat írtam :)

SUNflower 2009.08.06. 22:01:58

@Jabba Light: Szia!

Jaja! Málnaszörppel! :)

A turmixszal nem fogok nagyon próbálkozni kúraszerűen, csak néha néha beiktatom majd!
Köszi a kommentet!

Üdv
SUNflower

dundolka 2009.08.08. 09:33:27

Szia!
Turmix, segiti az L karnitnin termelést ha a vacsorád tej, vagy joghurt és gyümölcs alapú turmixal helyettesited.
Nem értek egyet az leőttem szólóval, nincs ebben annyi szh hogy a fogyásod gátja legyen. A gyümölcsben és tejben levő szh:) ugyan pl 2dlg tej és 10dkg eper tápértéke
116 kcal 8g fehérje 17g szh 1,6g zsir 0,5% os tejből
www.kcal.hu/kcal.php ajánlom figyelmedbe az oldalt.......
Én 1200kcal es értenden vagyok és úgy 70-80g/ nap szh tartalmaz -28,5 kg nél vagyok 7 hónap alatt. Próbáltam a fehérje diétát, én nem tudtam tőle ellátni a dolgaim ingerélkeny lettem tőle stb... mozogni se tudtam melette...nekem nem vált be a tej és gyümölcsmentes csak hús és zöld zöldség diéta.
Üdv

SUNflower 2009.08.08. 11:57:50

@dundolka: Szia!
WOW 28,5 kg! Remek! Szédületesen jó vagy! Szóval akkor ezek szerint számolod a kalóriákat!??
Köszönöm szépen a anácsot, ma sztem ki is próbálom. Du megyek dolgozni, utána pedig edzésre is beugrom és ha hazajöttem, lenyomok egy szedres turmixot! :) Még egyszer nagyon köszönöm a hozzászólásod és a tanácsolt oldalt!

Üdv
SUNflower

Jabba Light 2009.08.08. 21:09:03

hát sajna én nem értek annyira hozzá, mint dundolka, úgyhogy inkább rá hallgass :) én pl azt sem tudom, mi az az L karnitnin! ráadásul ő már 28,5 kg-nál tart, én meg ennél sokkal kevesebbnél :)

SUNflower 2009.08.08. 22:14:58

@Jabba Light: Nem baj, nem baj! Ezért jók ezek a tanácsok! :) Köszönöm!

dundolka 2009.08.09. 09:47:12

@Jabba Light: www.femina.hu/fogyokura/topdietak_lcarnitin
Lehet szedni külön kapszulában, szerintem felesleges, viszont érdemes a diéta alatt soakt aludni 7-8 óra és rendes mennyiségű c vitamint szendi. Ha megvan az esti hármas, fehérje+c vitamin és jó alvás a testünk is előállitja.

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.09.05. 22:06:13

Hú, "E", nemrég olvastam egy cikket és rögtön Te jutottál az eszembe!
Itt a cikk linkje:
www.hazipatika.com/services/news?nid=25373
Ha megadod a mellbőséged is, akkor elképzelhető, hogy egyéb hasznos cikkeket is felkutatok...
;)
süti beállítások módosítása