Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

B.A. START

2009.08.12. 19:42 :: SUNflower

Hellóka!

Nah, hát a mai napom Béres Alexandra 21 napos diétájának jegyében telt! :) Jó volt bár + 30 kCal jött össze, de ez elvileg engedélyezett. Kicsit rossz volt a gyomrom a szedertől, amit idénygyümölcs gyanánt ettem, ezért a vacsi után, ami finom csirkemell volt paradicsomsalátával, szóval vacsi után ettem még 2 abonettet, sajtospárizsisan.

Egész jó volt ez így, bár a reggeli nem úgy jött ösze, ahogy kellett volna, mert akkor még nem volt itthon abonett, ezért gonsdoltam nem baj, ha 2 dl kefírt eszek helyette.

Az étrend egyébként itt van:

http://www.beresalexandra.hu/sulykontroll_21_etrend_normal/1

Szerintem jól hangzik!

Az adataim közül ma csak a súlyomat rögzítettem, ami: 73,3 kg, csakúgy, mint két hete pénteken. Ez nem keserít el, hiszen hétfő-kedden Bécsben voltam, és a barátnőimmel engedtünk az élvezetek csábításának. (Sacher tora, Wiener Melange, Pizza, Törley pezsgő...).

Nos, hát egyenlőre ennyi. Ma már csak vizet iszom majd, holnap pedig elmegyek gyúrni is. Tudom, hogy ma is kellett volna, de képtelen voltam! Cserébe szombaton megyek, ígérem!! :)

Szólj hozzá!

Címkék: béres életmód alexandra mérlegelés súly cél táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr201305712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása