Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

A nagy kihívás

2009.08.15. 10:00 :: SUNflower

A mai reggelim két tojás lett volna, de annyira nem volt hosszá gusztusom, hogy az valami fergeteges! Alapvetően szeretem a tojást, de a mai reggelen nem éreztem hozzá kellő késztetést. Így ettem 3 kőrözöttes kukoricás-abonettet

Ebédre Anyukám aranygaluskát készít és ez halál lesz, mert bár imádom a spenótot és szeretem a sült csirkecombot is, de azért az aranygaluska mégiscsak aranygaluska....

Hát megpróbálok kitartani! Végülis a tegnapi eredményeim ösztönöznek és párszor már így is módosítottam kicsit az étrenden, ezért ma sztem kihagyom ezt az isteni étket... :( Legalább nem terhelem meg a gyomrom. Jahhh... persze... mindegy! Jöhet a Sóska!!!

Puszipá!

8 komment

Címkék: béres életmód otthon súlykontroll alexandra táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr251310728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.08.15. 11:30:44

Szia:) Én ezért nem tartok előirt étrendet, ha valamihez nincs kedvem akkor se eszem meg ha a hátam verik. Megfigyletem az elmult több mint7 hónap során minidg úgy 2-3hetes ciklikussággal változott az izlésem.Néha hetekig tejen joghurton életem , utána meg hetekig rá se néztem, most pl a hússal vagyok hadilábon pedig szeretem, ( felvágottat már jó ideje nem eszem, egyszerűen nem kell).
Olvaslak szurkolok neked, gartula a kitartásodhoz. Ja és a kalória számolgatás az úgy megy, én főzök családra és magamra is... minden falatot mértem 2 hónapig igy egy diő után beáll hogy mi mekkora. De bevallom a mérleg most is a konyhapulton van, sőt azóta vettem egy digitálisat hogy még pontosabban tudjam mi mennyi.

SUNflower 2009.08.15. 13:16:29

@dundolka: Szia!

Köszönöm szépen a kommentet és hogy írod, hogy olvasol! :)
Ezért irigyellek, met nekem nem lenne arra idegzetem, hogy kimérjem, aztán kiszámoljam a dolgokat.

Szerintem nem rossz ahogy helyettesítem az ételeket, ráadásul az abonett bármikor jöhet a szabályok szerint is, szóval emiatt nem zavartatom magam. (1 db = 15 kcal) Persze lehet, hogy így egy kicsit eredménytelenebb leszek, de megéri, ha így is fogok fogyni.

Köszönöm a bíztatást! Ha van tanácsod, vagy valami hozzámszólásod, azt mindig szívesen veszem! :)
Üdv
SUNflower

Jabba Light 2009.08.15. 13:52:45

Hello!
Amíg nem számolgattam a kalóriát+fehérjét+szénhidrátot, addig sejtelmem sem volt róla, hogy mikor mennyit eszem. "nincs nekem ehhez türelmem!" gondoltam. aszittem, érzésre meg tudok mindent állapítani. Pl ha nem tudtam rendesen vacsizni, gondoltam, egyszer-egyszer belefér, hogy rendes kaja helyett csipsszel lakjak jól... hát nagyon nem mindegy. aztán nemrég számolgattam 1-2 hétig, körülményes volt, meg minden, de mostmár legalább van róla fogalmam, hogy mikor mit szabad és mikor lépem túl a dolgokat. és tudom, hogy az ilyenekkel csínján kell bánni, mert nagyon könnyű olyan hibát elkövetni, amire azt mondod, "á, mindegy, ez még belefér" viszont, ha kiszámolod, hogy az a valami mennyi volt, akkor lehet, hogy épp most dupláztad meg az előírt CH-mennyiséget. :)

Szóval ez kihagyhatatlan lépés, szerintem.

Jabba Light 2009.08.15. 13:54:05

helyesen: akkor esetleg rájössz, hogy épp most dupláztad meg az előírt CH-mennyiséget. :)

Jabba Light 2009.08.15. 13:59:52

egyébként megnéztem ezt a BA étrendet, szerintem jól össze van rakva, de akkor a leghasznosabb, ha ezt úgy fogod fel, mint bevezetést, amikor megtanulhatod az életmódváltás alapjait. de erre a tanulásra mindenképp időt kell szánni. (és türelmesnek kell lenni, türelmesen számolgatni, türelmesen várni az eredményeket stb.)

ötlet: most a 21 nap alatt gyakorlásképpen kiszámolhatnád, hogy az előírt kajákban mennyi kcal, fehérje, szénhidrát van.

SUNflower 2009.08.15. 19:15:03

@Jabba Light: Ahham. Értem. Hát megpróbálok majd számolgatni, de nem tudom mennyire fog összejönni. Nehéz, de holnap megpróbálom. Bár holnapra gyümölcs-zöldségnap van megírva. :)
Ez a 21 napot pontosan így próbálom meg felfogni.
Megpróbálok életmódot váltani. Szerencsére szeretem a főzelékeket, a húst is, bár ennyi húst egy héten nem szoktam enni, mint most 3 nap alatt... Az abonettel és a gyümölcsökkel sincs semmi bajom.
Alapvetően azt hiszem a bajom a mértéktelenség.
Szeretek enni és az jelent nehézséget, hogy betartsam a mértéket. Ez pedig ugyebár akaraterő aztán talán megszokássá alakulhat.
És most eléggé türelmes vagyok ám! :) :)Meg elszánt. :)

dundolka 2009.08.16. 15:43:18

@SUNflower: Szia:) az abontett jó én is szeretem kenyér függő voltam és biza kell valami rágicsa a sali melé is nekem, erre tökéletesen jó. Szerintem a kaja helyettesités jó ha hasonló kcal értékű és mennyiségű a másik kaja. Pl egy pasi irta hogy ő utálja a káposztát igy a káposztaleves diétát ubrkával csinálta végig. Fenomenális:) de teljesen rendben van a nyers ubi .A kreativitás és önismeret szerintem kell a jó diétához és benned megvan mindkettő.:)

SUNflower 2009.08.16. 21:16:06

@dundolka: Szia! :) Bevallom a kenyeret és am blok a péksütiket én is imádom. Ez nehezemre esik kicsit, de kitartok. Aztán néha néha majd megengedek magamnak egy kis kilengést. De persze csak mértékkel. Köszönöm a bíztatást! Hajráá neked is! Olvaslak ám!!!!!!
süti beállítások módosítása