Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

"Zavard össze a világot! ... mosolyogj hétfőn!" (15. nap)

2009.03.02. 07:53 :: SUNflower

Megint hétfő, irány a meló! :( Most nincs kedvem dolgozni menni. Egyébként kötelező szakmai gyakorlatom 5. hetét kezdem a 15ből! :)

Menza is van, egész jó és nem is drága, de ma a tegnapi husiból meg zöldségköretből viszek ebédet. (costcutting) Próbálom tartani magam és ügyeskedni, hogy közelebb kerüljek a hatossal kezdődéshez!  

  • reggeli: banán + 4dl narancslé
  • tízórai: tea pöttyel
  • ebéd: kis csésze erőleves, tojásosnokedli céklával /Annyit beszéltem a husiról, hogy otthonfelejtettem :( Kénytelen voltam a menzán venni ebédet!/
  • uzsi: tea két pöttyel
  • vacsi:  500 g kaukázusi kefír teljes kiőrlésű bagettel (17:26)
  • mozgás: Sinkó Andrea zsírégető edzése és a levezető stretching gyakorlatok

Ma mozgás közben megint eszméltem, hogy milyen sokat híztam... :( Csak úgy tekergett rajtam kuszán a hájréteg... :( Elkeserítő! Én tényleg próbálok inkább a probléma megoldására koncentrálni, de amikor eszembe jut milyen szép lapos is volt 1,5 éve a hasam, most meg beredőzik, meg kibuttyan... akkkor nagyon elszomorodom. És olyankor mindíg eszembe jut az is, hogy akkor azzal sem voltam elégedett, pedig nem is volt az olyan vészes.... Hmm ilyen az ember. Elégedetlen. Mindíg el is határozom, hogy majd így meg úgy meg amúgy, meg futás, meg edzés, csak hát ezt nem olyan egyszerű betartani! És az eredmény sem hipp hopp jön, hanem hosszú idő alatt!

Van egy fitnesz bérletem, amit december óta nem használtam. Van még rajta 9 alkalom. Vizsgaidőszak előtt vettem, mondván így legalább rákényszerítem magam és ha vége a húzós időszaknak majd újból beindulok.

Egyébként egész jó hely, sok gép van és amikor ott voltam nagyon készséges volt mindenki. Van edző is, aki segít, persze legtöbbször nem fogok tudni úgy menni, hogy ő is ott legyen, de legalább párszor megkérem, hogy mutasson 1-2 hasznos gyakorlatot.

Ma a hájam csodálása közben ezt is elhatároztam, hogy ha már futni nem tudok még, mert szar az idő (már elnézést), meg túl messze van a sziget, meg túl későn érek haza és túl veszélyes project lenne stb stb. Nah, hát legalább futásra tudom használni azt a hülye bérletet.... Csak én úgy nem szeretek kigyúrt macsók és feszes popójú cicák között szenvedni... :(

 Holnap sztem csinálok egy gyümölcsnapot! :)

1 komment

Címkék: mérlegelés mozgás súly táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr32973786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.03. 06:49:15

Szióka,
Nagyon ügyes vagy, hogy tornáztál is. Csak így tovább! De miért híztál volna közben???
A konditermekről sajna ugyanez a véleményem, egyszer találtam egy csak nőciset, oda jó volt járni. De olyan későn érek haza Én is, itthon meg dolog van, szóval elmaradtak az edzések. :( Most az igazi tavaszt várom és bringázni fogok esténként! :)
Pusza: Milu
süti beállítások módosítása