Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Szombat (27. nap)

2009.03.14. 07:10 :: SUNflower

A mai nap a mozgásé és a gyümölcsöké! Legalábbis így tervezem! Remélem szép nap lesz és tudok menni futni!

  • reggeli: 1 banán
  • tízórai: tea, amit még hugicámtól kaptam karira (biotea), majd írok még róla, mert isteni!
  • ebéd: pizza (amit csak félve merek ideírni a reggeli gyümölcs és mozgás vezényszavak után...)
  • uzsi: Elhízás elleni tea
  • vacsi: pizza :(

mozgás:

porszívózás 120 kcal, törölgetés, teregetés 150 kcal/30perc x 10 perc, ágyazás 120 kcal/30perc x 5perc, ez összesen házimunkából: 120+50+20=190 Kcal kinéztem, hogy ezek az egységek 30 percre érvényesek :) Szóval a házimunka igenis nagyon hasznos mozgásforma! Hiszen minden számít... :)

 

FUTÁÁÁS végre megtörtént a csoda és elmentem a hugommal futni fél órát! Tudom, tudom, fél óra nem a világ, de a semminél több. Ráadásul délelőtt sokat voltam a kertben jó levegőn, szóval nagyon remélem, hogy ez számít.

No, hát elég rendesen elcsesztem a mai napom! Nem vagyok következetes, de hát most mit tegyek, úgy gondoltam, hogy ha már úgysem fogytam semmit, ez a kis pizzázás mit számít... max annyit, hogy tényleg nem fogytam semmit, és híztam pár dekát... BEVÁLLALOM!!

Annyit tudok tenni, hogy a következő héten szigorúbban csinálom a dolgokat... Csak magamat okolhatom majd holnap, amikor nem az áhított hatossal kezdődő, hanem még mindíg a gusztustalan hetes leszek... :( Csak az én hibám és most hogy ezeket a sorokat írom, már bánom is! Pedig már annyiszor olyan közel voltam hozzá, sőt, tegnapelőtt amikor megmértem magam 69,99 ről éppen felugrott a 70re a mérleg... Áhhh bakker...

De ez van... így is több, mint 2,5 kg-ot fogytam már, amire büszke vagyok. Holnaptól újult erővel fogok nekivágni!!!! És ha nem is holnap, de az azt követő mérlegelésnél ígérem meglesz a hatosom...

1 komment

Címkék: futás otthon mozgás táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr501000784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.14. 20:33:45

Szió!
Büszke is lehetsz! :)
Futottál, dejóóó!!! Én még elő sem vettem a bringát. :(
Ne bánkódj, ha még most sem lesz 6-os. Ami késik, nem múlik!!! :)
Pussz:
Milu
süti beállítások módosítása