Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Csütörtök (38. nap)

2009.03.26. 06:46 :: SUNflower

reggeli: 1 nagy bögre áfonyás tea

tízórai: 1 alma

ebéd: raguleves,5 db korpovit keksz + 0,25 l kaukázusi kefír

uzsi: Danone gyümölcsös joghurt, ami igaz, hogy csak 49 (vagy 59?)Ft, de olyan kevés benne a joghurt, hogy csak na

vacsi: 3 vékony virsli, 5db korpovit keksz, 1 tojás

Ma beszélgettem az egyik kolleganőmmel és nagyon sok okos dolgot hallottam tőle!
Elpanaszoltam neki a problémámat, hogy ugyan már egy hónapja diétázom, de az utóbbi két hétben 71 és 70 kg között ingadozom és nem tudok lejjebb menni. Azt mondta valószínűleg azért van ez, mert bár fogytam 2 kg-ot, de a mostani ingadozásom a vízháztartásom változásának köszönhető. (Meg persze a bűnözéseimnek)
 
Ecseteltem, hogy mostanában igencsak rákaptam az alma – sajt kombinációra vacsora gyanánt, mire ő felvilágosított, hogy ettől nemhogy fogyni, még inkább hízni fogok. Azt mondta, a gyümölcsökkel is nagyon kell vigyázni, ugyanis cukortartalmuk miatt szénhidráttá akulnak. A sajt pedig az egyik legzsírosabb tejtermék, így azzal sem pozitívan befolyásolom a kúrát. Hát ezen leakadtam...
A mai ebédem nem volt sok. Tényleg nem, de jól laktam. Mire a kollégám mondta, hogy az egy dolog, hogy ennyi kis madáreleséggel jól laktam, de mivel ez viszonylag kevés energiabevitel volt. Az esti vacsimat előreláthatóan a szervezetem maradéktalanul elraktározza, ami ugye a súlynövekedéshez vezet megintcsak. Ezért azt javasolta, hogy ebédre egyek rendesen (nah, persze ne habzsoljak, csak módjával), este pedig már csak nagyon keveset és semmi szénhidrátot! :)
 
Kiábrándító.. Adott pár tanácsot, beszéltünk Béres Alexandra Súlykontroll Programjáról is. Ő Norbival fogyott (amikor még nem volt up to date...).
Hiszek a kollégámnak, mert pár évvel ezelőtt 15 kg-tól szabadult meg, és a mai napig megőrizte remek alakját. 
 
Megfogadom a tanácsait. Rendesen fogok ebédelni, inkább a vacsorát próbálom majd hanyagolni, vagy natúr húsokra, virslire, zöldségre, joghurtra, kefírre cserélni. 
 
Béres Alexandrát pedig jövő hét hétfőn elkezdem. Megvan a könyve, amiben sok praktikus dolgot ír, illetve részletesen ismerteti módszerének lényegét. Tavaly már egyszer nekikezdtem. Csakhogy feladtam. Pedig ez egy egész életre szóló életmód-program... Akkor fogytam vele kb 1 hónap alatt 3-4 kg-ot, aztán szépen lassan letértem a helyes útról. Hátha most nagyobb sikerem lesz. Meglátjuk. A 21 napot lehet, hogy kisebb nagyobb változtatásokkal csinálom majd meg, ugyanis nem tudom mennyire pontosan tudok majd ilyen ételekhez hozzájutni. (Halat pl tutira nem eszem majd olyan gyakran, ahogy írja....)

1 komment

Címkék: súlykontroll mozgás táplálkozásinapló fejtegetés

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr761023484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.03.26. 21:45:43

És akkor sört is csak reggelire, vagy ebédre lehet inni?
Hát mit fog szólni ehhez a főnököm? :)
"P"
süti beállítások módosítása