Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

-nah, azért

2009.07.15. 18:45 :: SUNflower

Ma megint megmértem magam... szerencsére változott az összkép!!! Még mindig nem olyan fényes, mert 72,6 kg-ot mutatott reggel a mérleg, de tegnap 73,8 voltam, szal a helyzet kicsit jobb. Tegnap barackot ettem este és 6után már semmit nem ettem.

Ma is ezt próbálom. Reggelire fittnesz croassont ettem, ebédre vajbab főzit, este pedig rusztikus parasztkenyeret.Sokat ittam,  főleg ctromos vizet. 

Ma lenyírtam a füvet a kertben mozgás gyanánt. Elég brutálisan izzadtam. Holna csinálok vmi DVD-s mozgást, de nem akarom túlzásba vinni ebbe a nagy melegben...

Hát mára ennyi. Igyekszem tartani magam mert augusztusban jó lenne már tényleg hatossal kezdődni.

Puszipáá

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr351247980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cybr 2009.07.15. 20:51:02

Szia SUNflower!
Arra gondoltam hátha kicsit megkönnyíthetem a dolgod, így bátorkodnék néhány tanácsot adni. Ha hasznosnak találod őket megfogadod, ha nem, nem. Kezdeném is...
Szóval, ha este 6 után nem eszel és tegyük fel mondjuk 10-11 fele alszol el, akkor az azt jelenti, hogy 4-5 óra hosszat nem kap tápanyagot a szervezeted. Azaz elkezd vegetálni, ami csak fokozódik az alvás közben, mivel nap közben szoktál testmozgást végezni így este, alvás közben regenerálódik a szervezeted, de ha nem kap megfelelő tápanyagokat, akkor erre nem képes. Ha pedig nem képes akkor az izmaidból fogja kivonni a szervezeted a fehérjéket(ez egy igen különös megoldása a szervezetnek, de ez van) ezért lehet, hogy érzékelsz olyat reggel, felkelés után, hogy majd kilyukad a gyomrod, "éhen halsz" szinte.
Ezért javaslom, hogy nyugodtan egyél este 6 után is nyugodtan, de figyelj arra, hogy amit megeszel abban ne, vagy csak minimális szénhidrát legyen. Lehetnek ezek különbféle húsok, csirkemell, pulykamell, disznót ne(túl zsírós egy diétába) és mellé köret ként zöldségeket minden mennyiségben (lúgosításnak nem utolsó, tapasztalatból mondom, mert már sajnos volt egyszer köszvényem). Így ha megadod a nap során a kellő fehérjemennyiséget testednek, akkor nem fog elvenni az izmaidból sem. (ami azért előnyös, mert ha kevesebb izomzatod van, akkor könnyebben kitűnnek a hibáid, ahol zsírosabb vagy esetleg stb...) Testmozgás. Ez annyiban merülne ki, hogy naponta 1x 40-50 perces erőltetett sétákat zavarnál le, ami azért jó, mer ilyenkor a pulzusod nem emelkedik az egekbe így kb 120-140ös értékről beszélhetünk, ami elég alacsony intervallum-> a szervezetednek olyan energiaforrást kell találnia ami lassan bomlik le és ez pedig a zsír. Anyukámnál bevált! Fél év alatt 28-30 kilótól szabadult meg. Még egy tanács. Ne nézegesd magad reggelente és lefekvés előtt a mérlegen, mert ez pszichésen kihathat az eredményeidre. Inkább a tükör és mások visszajelzései legyenek a mérvadóak! ;)

Remélem tudtam segíteni!
Üdv!

SUNflower 2009.07.15. 22:02:33

@cybr: Szia Cybor!
Köszönöm szépen a tanácsokat. Meg fogom fogadni őket, bár az a legnehezebb, hogy este ne egyek szénhidrátot. A húst ilyenkor egyáltalán nem kívánom, mondjuk egy héten egyszer talán, de este többször nem... :( Fehér kenyeret nem eszem már jó ideje, de persze az is szénhidrát, ami korpás, meg rozsos, meg stb...
Futni szoktam járni, bár mostanában hanyagoltam mert irtó meleg van, este meg már nincs hozzá semmi kedvem.
Írtad, hogy ha este 6után nem eszem, másnap farkaséhesen ébredek. Ez nálam nem jellemző, sőt, pont akkor ébredek éhesen, ha este jól bevacsoráztam.
Mérni hetente szoktam magam, most kicsit ráturbóztam mert felzaklatott a 73,8as súly... :(
Köszönöm tanácsokat, írj még, ha van valami, szívesen veszem!!
Üdv, SUNflower
süti beállítások módosítása