Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

ELHATÁROZÁS

2009.06.15. 22:25 :: SUNflower

Igen, igen... egy újabb! De remélhetőleg ezúttal sikeresebb és eredményesebb, mint eddig valaha! :)

A terv a következő:

Tudom, nem a legmegfelelőbb, ha kampányszerűen csináljuk a fogyókúrás dolgokat, de egy nagy elhatározás és egy előtte lévő ráhangolódás mindenképpen kell hozzá! Azt hiszem ez most van! Nem, nem hiszem, hanem:

TUDOM!! 

Most még vár rám egy nagy erőpróba, ugyanis államvizsgázom a jövő héten, de utána nekilátok a nagy munkának! Egyenlőre sajnos nem tudok figyelni semmiféle diétára, mert a tanuláshoz kell az energia és így nem szenvdhetek és nem érezhetem az evés lemondásáról, vagy akár a visszafogásból adódó stresszt... abból most enélkül is van elég... Így hát az elkövetkezendő két hét a ráhangolódás szakasza lesz! Persze nem fogok tortákat zabálni és elveszni a mértéktelenség tengerében, de ha csokit akarok enni, akkor megeszem és kész.

Így tehát júni 29-én szeretném kezdeni az elétemód váltást és a tudatos étkezésr való áttérést, a nagyon aktív sportolást és remélhetőleg az ezekből adódó FOGYÁST! 

Az álomcélom a - 10kg.

Tudom, ez sok, de kis léptékeket fogok kiítűzni, hogy elérjem ezt az álmom. Júliusban remélem fogyok 2-3 kg-ot és leszámolok a rettegett "Hetessel kezdődéssel", aztán szépen sorjában jöhet a többi plusz leadása! 

Mivel hetente 0,5 kg a biztos fogyás kulcsa, így egy hónapra 2 kilónál nem számolok többet. Ha ez beváik, akkor szeptember közepén már a fele célom létrejön. És decemberre talán behozhatom a maradék 5 kg-ot is.

Meglátjuk milyen hatékonyan tudok majd dolgozni az ügyön, de ezt egy év végéig tartó projektnek gondolom most! Ha 2 évet adtam, hogy felkússzon az a kis piszok tizes, akkor nem sürgethetem a távozását nagyon és kénytelen vagyok hónapokra szóló melóról beszélni. :( Ez szomorú, de TÉNY. Azt már tudom, hogy nem fogok csodadiétákkal két hét alatt megszabadulni a felesleges csomagomtól.

Hát most ennyi! Jah, meg az, hogy durva, mennyit ingadozik a nap folyamán az ember súlya! (Vagy csak nálam van ez így!?) Reggel még 71,6 voltam, most este meg már 72,4! Rendben van ez így?? Nem is ettem sokat... Hmmm mindegy! Ez van! Ezért mérjük magunkat reggel! :) :)

12 komment

Címkék: tanulás mérlegelés súly kész cél szénhidrát elhatározás kivagyok táplálkozásinapló fejtegetés

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr401187661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monca3 2009.06.16. 08:47:09

Szia Sunflower! Előszöris egy kalappal az államvizsgára. Kettőn vagyok túl:-) ilyenkor tényleg nem lehet fogyizni.
A súlyingadozás meg teljesen normális, ezért sem érdemes csak max heti egyszer mérlegre állni. Menni fog a 10-15 kiló. Én a 90 napossal leadtam egy tizest és még 10et szeretnék leadni - lassan de biztosan...Most a fehérje-ch-zsír számolgatásával próbálkozom, és a sok sporttal...(na azért ne egy nagydarab nőnek képzelj el...kb 70ről indultam most 60-62 vagyok:-)) Sok sikert mindenhez!!!

SUNflower 2009.06.16. 12:02:38

@Monca3: Szia Monca!

Köszönöm a bíztatást!
Szerintem hasonló alkatúak lehetünk (TALÁN), mert én is 70 körülről indulok. a 60-62-es súlyomat régen nem szerettem annyira de most ez a cél, amit el szeretnék érni! A totálhiperszuperideálisnak az 57-et éreztem, de az még gimi 2-ban volt! :)

A 90 naposat próbáltam, de annyira nem jött be, mert nem tudtam tartani a napokat! Ezért Béres Alexandra Súlykontrolljának és Norbi update-jének keverékére gondoltam, hogy talán sikerrel járok vele. Béres Alexandrával tavaly nyáron sikerült 5 kilót fogynom, csak aztán kisebb érzelmi válaságba kerültem és visszajött minden... :(
Most nagyon elszántnak érzem magam, szóval menni fog! ÉRZEM! :)

Örülök hogy írtál!

Monca3 2009.06.16. 12:20:49

Nekem meg sajnos tavaly volt egy térdműtétem (kézilabda - keresztszalagszakadás...). Én akkor 54 kiló voltam, aztán a gyógyulgatás 8 hónapja alatt feljütt simán 15-16 kg - ugyanannyit ettem, csak hát a heti 5 mozgás nem volt meg:-)...Na azt dolgozom le most:-)

És hol diplomázol egyébként?

SUNflower 2009.06.16. 14:57:09

@Monca3: WOW! Akkor a sport Neked biztosan nem jelent nagy terhet! :) :)
A BGF-PSZF-en államvizsgázom! :) És jelentem ez az első! :)

Monca3 2009.06.18. 07:55:01

@SUNflower: PSZF - szuper:-)
Nem igazán gond a sport, sőt én szeretem is - bár csak azokat a verziókat, ahol van labda:-)
Jó tanulát, aztán majd számolj be róla, hogy sikerült! Mikor mész pontosan?

SUNflower 2009.06.18. 08:56:26

@Monca3: :) Bizony PSZF! :)

Hát, jó Neked, a sport miatt! Én legtöbbször csak futni, vagy otthon szoktam mozogni, valami jó kis DVD-re! Nyáron röplabda meg úszás és egy kis frizbi, de egyébként nem nagyon találom meg magam más egyéb sportban. Ez nem a legjobb, de majd igyekszem aktív lenni! :)
Az államvizsgán 25-én reggel 8-kor én leszek az első... Ez a "T" betűm miatt eléggé meglepett, de hát ez van. Kicsit izgulok már, úgyhogy megyek is tanulni! Majd mindenképpen beszámolok és hát ha kezdődik a fogyis projektem, arról is írni fogok! :)
Szép napot Neked!

Monca3 2009.06.18. 10:20:52

Hajrá akkor! És könyvelni fogsz utána vagy elemezni? Én ilyesmiket csinálok:-)

SUNflower 2009.06.18. 12:17:08

@Monca3: Az államvizsgám elemzésből és pénzügyből áll majd, de hogy a diplomámmal mit kezdek, azt még nem tudom pontosan. A szakom szerint vállalkozásszervező leszek, de ehhez semmiképp nem ragaszkodom majd. A könyvelés nem a szívem csücske, az elemzést jobban szeretem, de a kommunikáció méginkább a szívem csücske, ezért leginkább külső TRÉNER szeretnék lenni! :)
Te hova jártál? És mióta csinálod a könyveléshez és elemzéshez hasonló dolgokat? :)

Monca3 2009.06.18. 13:15:28

És francia és töritanár vagyok, aztán másoddiplomáztam a külkeren, meg megcsináltam a mérlegképest...

Na hány éves vagyok?:-) Sok(k)...

Kb 2003-ban kezdtem a "dolgokat".

Pesti vagy egyébként?

SUNflower 2009.06.18. 16:25:54

@Monca3: WOW WOW WOW! És mellette még a sport is! Hát csúcs vagy komolyan mondom! :)

Nem Bp-en lakom, bár ott születtem. Az általánost már Gy-M-S megyében kezdtem! Mosonmagyaróváron. Mióta főiskolás vagyok, azóta "visszaköltöztem" és a nagymamámnál van egy kis aranyos szobám! :) Röviden ennyi.

Te Bp-en élsz?

Monca3 2009.06.18. 16:34:00

@SUNflower: Hát 28 éves koromig én Pesten laktam, de most a párommal Sukorón élek, két tündéri vizslával. Szuper hely - a Velencei-tó partján. És Székesfehérváron dolgozom:-)

SUNflower 2009.06.18. 22:31:02

@Monca3: Hát meg kellett néznem térképen hogy hol van pontosan Sukoró! De nagyon szép hely lehet. Gondolom nyugis is! Bár két vizslával biztos mozgalmas az élet! :)
Nekem is van egy kutyám! :) Bearded Collie! Nagyon édes, már másfél éves, de még mindig bohókás. :)
süti beállítások módosítása