Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Edzőterem reszkess!!!!

2009.07.25. 11:19 :: SUNflower

Újdonságról számolhatok be!

Előző hétvégén az Őrségben nyaraltam nagy nagy családommal (ösznépi kétcsaládos nagymamás cucc) és elkezdtem figyelni a fokozatosság, a mértékletesség és hasonló alapgondolatokra. Nagyon nehéz volt, de büszkeséggel tölt el, hogy megálltam sok mindent!

Pl az étteremben mindig fél adagot kértem és mentes ásványvizet, nem pedig cukros sza.t! :) Aztán a 3 nap alatt 2szer ugráltam kötéllel és hatalmas sétákat tettünk! :)

Ezek ellenére a farmerom mégiscsak megérezte, hogy kicsit több volt a pihi, mint a mozgás és a dolog, így hát kicsit el is keseredtem. Picit megint gyarapodtam... :( Hazajövet rá sem álltam a mérlegre. Egészen tegnapelőttig. Akkor 72,9 kg-ot mutatott az a bizonyos... :( Elszomorodtam.

Este az egyik barátosnémmal mentem kutyát sétáltatni és jó két órás séta közben sokat beszélgettünk. Hasonló alkatúak vagyunk, hasonló problémákkal. Ő kicsit magasabb nálam és mellben jobban meg van áldva, szal az összkép nem az én javamra húz. Mindegy. Beszélgfettünk az edzőteremről, meg a sportolásrólm, meg úgy am block hasonló fogyis és edzős női témákról. Elhetároztam, hogy társulok hozzá és én is megyek gyúrni!! :) Szééép.... Eleinte féltem. Aztán az első nap után teljesen megnyugodtam. Igaz ott vannak miszter kigyúrtagyak is, de van egy külön női részleg, amit csak mi használhatunk, így akár a pasis szakasz teljes áthidalásával edzhetjük magunkat. Ez tök jó sztem!!! :)

Így hát szredától péntekig minden este 2 órát voltam a konditeremben! Meglepődtem magamon, mert sztem egész jól bírtam (bár a mai nap a pihenésé!). És nagyon élveztem az edzést. A tulaj összeállított nekünk egy edzéstervet, ami 20 perc cardió, majd kb 30 perc erősítés és végül megint 20 perc cardióra oszlik.

Tök jó!!! Tényleg! Nem hittem volna soha, hogy ennyire lelkesedni tudok majd valaha egy ilyen dologért! Persze nagyon sokat nyom a latban, hogy a barátnőimmel megyek, akikkel repül az idő.

Holnap sztem mérlegelek majd... meglátjuk! Hetente egyszer szeretnék csak! De annyira kíváncsi vagyok, hogy néha nem bírm megállni.

Hát ezt szerettem volna megosztani.

 

Most még jobban figyelek majd és figyelem hogyan változik a testem! Remélem nekiindulok a változás útjának, mert már a tükörbe nézés sem kellemes! Elszánt vagyok!

 

Puszipááá

2 komment

Címkék: edzés mozgás gyúrás csajos táplálkozásinapló

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr751267399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noemi009 2009.07.27. 12:36:25

Szia SUNflower! Ha tényleg ennyire lelkesedsz a mozgásért akkor előbb-utóbb nagy változásokat fogsz észlelni a mérlegen szerintem. Belőlem pont a mozgás utáni vágy hiányzik, ezért irigyellek :)
Kitartást! Majd számolj be a fejleményekről.

SUNflower 2009.07.27. 20:32:37

@noemi009: Szia Noémi!

Köszönöm a bíztatást! Remélem igazad lesz, bár a hétvégén bográcsos buli volt nálam, így kétlem hogy megmozdul majd a mérleg nyelve... :(
Mindegy. Holnap megyek fitneszelni megint! :) Majd írok
süti beállítások módosítása