Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Már egy hete csak a...

2009.08.19. 12:39 :: SUNflower

.... a Béres Alexandra 21 napos diétájára gondolok, illetve annak módosított verziójára. A tegnapi napom csalós volt, de ma be szeretném hozni az elmaradást.

Reggelire nem ettem semmit, ami nem volt túl okos dolog, de nem voltam éhes. Ittam egy kávét (3in1) és kész. Az ebédem nem egyezik teljesen a mai napra kiszabott menüvel, mert bár a turmixot megcsináltam, de főfogásként amerikai tonhalsalátát ettem. Egész finomak ezek a dolgok és 350 kcal volt az egész doboz energiaértéke. Szerintem az ebédre nem sok. És nagyon jól laktam.

Du-ra is maradt még a turmixomból, így azt eszek majd sárgarépa helyett. Este pedig tejsavó italt. Terveim szerint szal ilyen kis lédús napom lesz du. Nagyon finom tejsavó italt vettem a Lídliben :) Tele van rostanyaggal és 100g-ban csak 30 kcal van! Figyelitek, hogy figyelek a kalóriákra!? :) Viasszatérve az italra: Nagyon de nagyon finom és meglepően laktató!!!

Ma elvileg megyek edzeni. Elvileg. Hát igen... hmmm nincs kedvem most ebbe belegondolni tele pocakkal :) :) szóval majd belegondolok 1/2 4kor hogy el kell indulnom.

Egyébként tegnap megjegyezték, hogy látszik, hogy kisebb lett a fenekem és a hasam. Ennek örülök, bár ilyenkor sose tudom hogy ez csak kedvesség, vagy tényleg látszik valami változás. (Mondjuk nem szóltam, hogy diétázom!) Mindegy. Majd meglátjuk a pénteki eredményt! Nagyon remélem, hogy lesz változás, próbálok a maradék szerda és csütörtökben tenni azért, hogy mérhető legyen.

Nah, puszipá!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: béres változás életmód hal súlykontroll alexandra mozgás táplálkozásinapló tejsavó

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr31321775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása