Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Naplóm (evésről, ivásról...fogyásról?)

90 napos diétának indult az egész, de 11 nap után váltottam táplálkozási naplóra. Leírom miket ettem, ittam, mozogtam és, hogy ezek milyen hatással voltak a szervezetemre (legfőképp a testtömegemre).

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nem CINKÉIM, CÍMKÉIM...

Hozzám szólsz?

  • tardisgb98: Honnan van ez a kép? (2013.10.23. 09:12) To be continued...
  • kaszonine: ne keseredj el ,csak vidam ember tud lefogyni ,a stresz art az egeszsegnek,5 szor egyel egy nap de... (2011.03.29. 13:07) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNflower: Óóóóó hát nem tűntem ám el! Szerintem örök időkig fogyózni fogok, szóval nem hinném, hogy bármikor... (2011.03.13. 21:51) H+h

Fejtegetés

2009.03.12. 14:18 :: SUNflower

Tegnap este átgondoltam a helyzetet. Ráálltam a mérlegre és kereken 70 kg-ot mutatott. Ez jó (sztem...).

Most egy kicsit nehezebb időszakom van, mert ha tanulok és vizsgára készülök, akkor stresszelek és ha stresszelek, akkor nassolok! Ráadásul jövő héten is ez lesz, mert a nyelvvizsgám három részletben van márc 13-20-21. Most próbálok az eddigieknél jobban figyelni (ami eddig egész jól ment), de azért nem olyan könnyű. Ilyenkor sokkal engedékenyebb is vagyok magammal, mert tudom, hogy agyilag teljesítenem kell és az ingerülten, fáradtan éhesen nem megy.

Szóval nem csodálkoznék, ha a héten nem fogynék 0,5 kg-ot! Nah, de jöjjön a címben ígért fejtegetés, jobban mondva számfejtés:

A célom ugyebár az volt, hogy diplomaosztóig 65 kg alatt legyek (legalább egy dkg-mal!). Most 70 kg vagyok kereken, ami a kezdés (febr. 26.) óta 2,8 kg fogyást jelent. Tehát 5 kg-ot (és még legalább 1 dkg-ot :) ) kell még addig fogynom. De mennyi is az addig?! Legkésőbb július 6-án kerül sor az eseményre ha minden jól megy, így azt mondom, a határidő legyen: június 30. A mai hetet/hétvégét már nem számolva még 15 hetem van addig hátra! :)

  • Tehát, ha 15 hetem van 5 kg-ra, akkor hetente 34 dkg-ot kell minimum fogynom ahhoz, hogy elérjem a célom! Ez így egész jól hangzik!!! :)

 

  • De ha minden héten fogyok 0,5 kg-ot, akkor az a 15 hét alatt 15* 0,5kg = 7,5 kg-ot jelent mínuszban és akkor egészen pontosan 62,5 kg lennék a nagy napra! Hát ez a csúcs!! Ez az álomcél!!!!!

Nos ennyit szerettem volna megosztani. Azért ilyeneken is jár a fejem annak ellenére, hogy most kevésbé vagyok szigorú!! Ha végzek a nyelvvizsga-mizériával belevetem magam a tornázásba, edzésbe, futásba! Becs' szó.

4 komment

Címkék: tanulás nyelvvizsga mérlegelés súly cél táplálkozásinapló fejtegetés

A bejegyzés trackback címe:

https://90napom.blog.hu/api/trackback/id/tr50997945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.12. 15:32:20

Hajrá, hajrá!!!
Ez tök jó! Szerintem simán menni fog! :)
Majd erősítelek. Tatrs ki!
Milu

SUNflower 2009.03.12. 19:34:13

@Milu75: Köszönöm, remélem menni fog, mert nagyon szeretném! :)
süti beállítások módosítása